TST Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Her er en demo av JoWooDs neste skytespill, The Mark – hvor du spiller en marinesoldat og en leiesoldat som må avverge en atombombe. Les mer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hvorfor lager folk slike spill. tror de virkelig at de kommer til å tjene penger på det. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) hvordan få engelsk text i spillet? forsto det slik at du kunne slå av det tyske... btw, gunfreak, var det så dårlig? edit: .....fy faen...ere mulig...et spill med så stort potensiale...og så fucker det sånn....urk spillet kunne vært shit bra, men flyten er håpløs, lyden var skuffende, manglende lene funksjon (kikke rundt hjørner), grafikken var brukbar, men når resten suger så hjelper det ikke akkurat... Endret 16. november 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ja, jeg syns det, ser ikke poegnet med spillet liksom, er ikke noe nytt eller kult med det, og våpen feel'n er elendig alle våpen er railguns Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Dette var et utrolig dårlig spill. Enkelt og greit, helt forkastelig. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Er jo bare en demo da folkens.. Men må inrømme at det nesten var imponerende dårlig! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Er jo bare en demo da folkens..Men må inrømme at det nesten var imponerende dårlig! 7298611[/snapback] Demo = Demonstrasjon. En demo prøver som oftest å representere et spill med samme navn. Ja, jeg heter Sherlock Holmes. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Tengte jeg skulle teste, men tror jeg står over, da jeg leser dette... Er det virkelig så dårlig at jeg ikke en gang trenger å teste det? Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Måtte laste den ned og se om det virkelig var så dårlig som alle sier.... Jeg har ikke ord... For dette var rett og slett tragisk Føles spillmessig som at man er 4 år tilbake i tid.... Er dette virkelig det beste ressulatet de klarer å oppnå på et spill laget i 2006? Endret 16. november 2006 av MadDog777 Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 This game make's me wanna cry! virker litt EA inspirert:P moneytalks Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Vel, nå er ikke JoWood kjent for å være et gigantisk og styrtrikt selskap... Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dette var ikke vert de 3 minuttene det tok å laste ned engang....... Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 De må holde seg til spellforce serien, den er rå bra Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 mens Hawke har spesialbriller som lar han se fienden i mørke. Den der fikk meg til å humre litt for meg selv, spesialbriller som lar deg se fienden i mørket? Hva er så spesiell med slike briller, kan du og få kjøpt i CS fra 98 om du vil, woho Tror jeg jumper ganske enkelt over denne demoen. Høres bare tragisk ut, samt at jeg er lei av amerikanere som redder verden fra terrorister. Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Tja, synes faktisk det var litt festlig, men for en vanskelighetsgrad. Men grafikken var jo litt stilig. Som da man ladet ble bildet fokusert på våpnet og det andre i forgrunnen ble i ufokus. Sikkert et greit kjedsomhetsspill. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Haha, dette var patetisk dårlig. Alt fra grafikk, til spillfølelse og selv de elendige voiceoverne var jo fatale. ..og herregud -- _hør_ på musikken i menyen. "The Rock" anyone? Noen har hørt litt for mye på Hans Zimmer tror jeg (ikke rart, de er jo tyskere tross alt Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Grafikken var fin, og den effekten med at våpnet ble fokusert da man lada var fett.. Resten var ikke noe bra i det hele tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg