Jokke85 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 jeg har en D-link ruter...internett fungerer som det skal, men jeg har en stasjonær og en bærebar pc. Jeg får ikke tilladelse til å gå inn på den ene maskinen fra den andre og omvendt, får melding om å ta kontakt med nettverks-administrator, og siden det er meg så blir det vannskelig:p hehe Hva må gjøres for å få til dette, jeg har angitt lik nettverks-id på begge pc-er... noen som har forslag, evt. link til en side der jeg kan lese meg til det? Lenke til kommentar
Sam40 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 jeg har en D-link ruter...internett fungerer som det skal, men jeg har en stasjonær og en bærebar pc. Jeg får ikke tilladelse til å gå inn på den ene maskinen fra den andre og omvendt, får melding om å ta kontakt med nettverks-administrator, og siden det er meg så blir det vannskelig:p hehe Hva må gjøres for å få til dette, jeg har angitt lik nettverks-id på begge pc-er... noen som har forslag, evt. link til en side der jeg kan lese meg til det? 7297360[/snapback] Satt deling av filer og skrivere på en elle begge maskinene? Brannmur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå