DJViking Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg kjører en FTP klient laget i Java (Glub Tech Secure FTP 2.5). Denne gir meg endel feilmeldinger hvert 30 sekund. Nov 16, 2006 3:39:14 PM java.util.prefs.FileSystemPreferences syncWorld WARNING: Couldn't flush system prefs: java.util.prefs.BackingStoreException: /etc/.java/.systemPrefs/com create failed. Hva vil dette forårsake for programmet? Jeg opplevde en gang når jeg opplastet en fil på 350MB at hele systemet(Linux med X) sluttet nesten å reagere utenom konsoll. "Couldn't flush system prefs". Betyr dette at søppelhåndteringen i Java ikke fungerer? Lenke til kommentar
krigun Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Eksisterer mappa /etc/.java/.systemPrefs/com? Kjører applikasjonen med de riktige lese/skrive rettighetene for denne mappa? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Det tenkte jeg ikke på. Tror ikke programmet har tilgang til den mappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå