Khazad Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Heisann, jeg får ikke brukt programmer som Gmail og Opera Mini på min mobil, får feilmeldingen "Pakkedatatilgangspunkt ikke gyldig". Dette virker veldig rart for meg, siden jeg har utført WAP-konfiguratoren her på amobil. Noen som vet hva problemet kan være? Hilsen Khazad Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Slike program virker IKKE med bare wap-oppsett. Du må bruke et tilgangspunkt med et internett aksesspunkt. Lenke til kommentar
Khazad Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Aha, hvordan får jeg tak i et slikt oppsett? Har ikke funnet det hos Chess. Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 På min Nokia 6280 hadde jeg liknende problem. Der hadde jeg installert og aktivert oppsett fra Netcom, men det funket ikke med Opera Mini. Måtte manuelt gå inn å velg Netcom som pakkedata-oppsett. Både Telenor og Tele 2 var lagt inn automatisk... Lenke til kommentar
sforum Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 innstillinger--> konfigurasjon --> brukerdef. --> opprett nytt tilgangspunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå