Gå til innhold

PS3 Eller Playstation 3 - Hva er riktig?

iNeo

Anbefalte innlegg

Hva er riktig navn på playstation 3, jeg mener selv at en "playstation" er en "playstation" ikke en Jæ*** "ps". Så jeg lurer bare på hva dere mener er riktig å si. Jeg formin del holder meg til Playstation.

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig med OP. Er kjempelei folk som sier CD og DVD, det heter da Compact Disc og Digital Versatile Disc! For ikke å snakke om de som sier USA i stedet for United States of America, eller de som sier NSB i stedet for Norske StatsBaner. Verst er kanskje de som sier MS-DOS i stedet for MicroSoft Disc Operating System.

Grrrrr.

Lenke til kommentar
Går det ann? Går det virkelig ann å lure på hvorden PS3 eller Playstaion 3 eller PLAYSTATION 3 eller PLAYSTATION3 skal skrives. Få deg et liv! :thumbup:

7298259[/snapback]

Og du som tar deg tid fra ditt dyrebare liv til å komme inn hit, lese tråden og syte litt :thumbup:

7298547[/snapback]

Ja ikkesant. Tåpelig og komme med uttalelser som det! Greit, spørsmålet var kansje litt teit, men tror neppe han brukte lengere tid på innlegget sitt enn den tiden du brukte på og lese innlegget, irritere deg over det for så og svare.

Btw, pleier og si playstation 2 og ikke ps2. Så fortsetter vel med det når PS3 kommer.

Hehe, la merke til nå når jeg skrev dette at jeg skriver "ps" og sier playstation...

Lenke til kommentar

Men herregud da. Jeg er DRIT lei folk som skriver "PS" når de mener Playstation... Jeg er så lei at jeg slår vedkomene i mitt nærvær! Det er greit att det står PS2 på playstation 2 konsollen men på playstation3 konsollen står det på konsollen "PLAYSTATION3" på siden!

Dermed er jeg sinna pga. folk som sier ps3. DET STÅR IKKE PS3 PÅ KONSOLLEN, DET StÅR pLAYSTATION3!

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar
Men herregud da. Jeg er DRIT lei folk som skriver "PS" når de mener Playstation... Jeg er så lei at jeg slår vedkomene i mitt nærvær! Det er greit att det står PS2 på playstation 2 konsollen men på playstation3 konsollen står det på konsollen "PLAYSTATION3" på siden!

Dermed er jeg sinna pga. folk som sier ps3. DET STÅR IKKE PS3 PÅ KONSOLLEN, DET StÅR pLAYSTATION3!

7306147[/snapback]

Hvorfor?

Står jo PS3 på sonys webside

Endret av Dennis2k4
Lenke til kommentar

7306147[/snapback]

Du kødder, ikke sant? Forøvrig relativt dårlig humor, men det får gå. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...