UrgeLoL Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) NEW YORK CITY--The most hardcore of hardcore gamers were out in abundance in New York City Wednesday night, all hoping for a chance to score a PlayStation 3. Gamers lined up outside SonyStyle Plaza in midtown Manhattan knew that their best chance of getting a PS3 was waiting in front that store. While other retail outlets were stuck with only a handful of systems, the PS3 bash there promised hundreds of Sony's next-gen console for sale. Folk i new york stiller seg i kø Lucky bastards!! Nov. 15 - The President and CEO of Sony Computer Entertainment of America visits Reuters New York studios to show off the latest Playstation. Mr. Hirai talks to Reuters' Bobbi Rebell about how the company is tackling complaints about the lack of backwards compatibility with older games, and how it is ramping up production to meet heavy demand. Han forteller på slutten av videoen at de kommer til å lansere firmware oppdateringer så raskt som mulig for å fikse problemer med gamle ps2 og ps spill. Han forteller også at de vil ha daglige fly fra japan og til usa med nye forsyning ps3. Video intervju Endret 16. november 2006 av Mgs Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Folk i new york stiller seg i kø Lucky bastards!! intervju[/url] 7296925[/snapback] Ja, kø er morosamt! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 ja, elsker å stå i kø Vel de er kanskje ikke alle lucky bastards, men de som får seg ps3 etter å ha stått i kø er lucky bastards. Syns synd i resten som må vente. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Og folk har blitt skutt på med paintballgevær i PS3-kø... Lenke til kommentar
patham Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Var sikkert 360 fanboys som hadde tatt en drivby med grønne kuler Endret 16. november 2006 av disabled Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Var sikkert 360 fanboys som hadde tatt en drivby med grønne kuler 7297243[/snapback] Oooh, god ide! Veit jeg hva kan fordrive tiden med i Mars. Anngripe ps3 køer.. Eller, stå først i en ps kø, for så å traske inn.. kjøpe en helt annen konsoll! Endret 16. november 2006 av Amaranth Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Og folk har blitt skutt på med paintballgevær i PS3-kø... 7297086[/snapback] Four people were hit by the BB pellets Står ingen ting i artikkelen om paintball men Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Og folk har blitt skutt på med paintballgevær i PS3-kø... 7297086[/snapback] Four people were hit by the BB pellets Står ingen ting i artikkelen om paintball men 7297323[/snapback] BB pellets brukes i en BB gun/rifle, som er et luftpistol/gevær. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Var sikkert 360 fanboys som hadde tatt en drivby med grønne kuler 7297243[/snapback] Oooh, god ide! Veit jeg hva kan fordrive tiden med i Mars. Anngripe ps3 køer.. Eller, stå først i en ps kø, for så å traske inn.. kjøpe en helt annen konsoll! 7297294[/snapback] hahaha! Så utruleg morosamt! Gå inn å kjøpe ein støvsuger eller noko! Eg trur eg hadde ledd meg ihjel! haha! Ja, mgs, dei som står i kø- og faktisk får ein PS3 er heldige, hehe! Verre med dei andre! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 50 Homeless hired to stand in line for PS3! SO a kid in Cary rolls up to the "Super Target" in Cary, NC with a U-Haul truck full of homeless guys in the back ready to stand in line for a PS3! TOOOO FUNNY! Here is the link to the story..........http://www.wral.com/news/10331292/detail.html haha så utrolig morsomt :!: Står du i køen å venter så plutselig kommer den trucken å bare rygger inn 50 sauer inn i køyen !! :!: Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 ser ut som at iværtfall 2 nordmenn står i kø for å sikre seg playstation 3. Link Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 ser ut som at iværtfall 2 nordmenn står i kø for å sikre seg playstation 3. Link 7299348[/snapback] Mulig det er meg det er feil med, men jeg skjønner bare ikke hvorofr folk gidder. Når de/om de får maskinen er det ikke så altfor mye spennende de kan gjøre med den. Det er noen fristende spill ved utgivelsen, men neppe verdt så mye penger og en så lang kø... Ja jeg lærte mye av X360 lanseringen. Husker godt da jeg hadde reist med tog i 11 timer. Endelig skulle jeg få meg en 360. Gleden varte i ca 2 timer etter at jeg kjøpte den. Feilen var at jeg hadde for stor forventning. Spillene var jo ikke så mye bedre enn ps2 spill (uten om grafikken) Jeg fikk ikke spille Halo 3 og gears of war(jeg trodde ikke det heller, men underbevisstheten min trodde omtrent det) Så nå skal jeg ta det med ro og kose meg med de gode spillene til 360 før jeg stresser med PS3. Men det blir nok en maskin når MGS + GTA kommer ut Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Og folk har blitt skutt på med paintballgevær i PS3-kø... 7297086[/snapback] Four people were hit by the BB pellets Står ingen ting i artikkelen om paintball men 7297323[/snapback] BB pellets brukes i en BB gun/rifle, som er et luftpistol/gevær. 7297457[/snapback] Kjent i Norge som "Såftgønn". Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 nei hadde heller ikke giddet stå i kø i flere dager for å få en ps3 nå. Men så gidder jeg iværtfall ikke stå i kø foran kinoen når star wars eller lord of the rings kom på kino. Kun for å få med meg premieren. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Og folk har blitt skutt på med paintballgevær i PS3-kø... 7297086[/snapback] Four people were hit by the BB pellets Står ingen ting i artikkelen om paintball men 7297323[/snapback] BB pellets brukes i en BB gun/rifle, som er et luftpistol/gevær. 7297457[/snapback] Excuse moi. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hadde ikke giddet å stilt meg i en slik kø selv om jeg hadde fått 200 kr timen for det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Her er bilder av playstation network sign in. Sign in A Wal-Mart in Palmdale was shut down Wednesday night after a fight broke out between people waiting in line for the new Playstation 3. Kilde Hehe noen er virkelig desperate. Her er info om hva som er i playstation store for øyeblikket. Playstation store Endret 17. november 2006 av Mgs Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Folk går virkelig amok for å skaffe seg en ps3 i dag PS3-lanseringen i USA har allerede fått flere ekstreme følger. Det meldes nå om væpnet ran, slåsskamper og forsøk på å snike i køen av en tidligere visepresident-kandidat.Av RUNE FJELD OLSEN VILLE SNIKE: Tidligere visepresidentkandidat og senator John Edwards. Foto: Thomas Nilsson Ifølge Engadget, som oppsummerer baksiden av PS3-lanseringen her, skal en person fra staben til tidligere senator og visepresident-kandidat John Edwards ha kontaktet Wal-Mart i et forsøk på å skaffe en Playstation 3 «til Edwards-familien». Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå