Razul Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Er det mulig å koble "digital output" på mitt Soundblaster Live!-kort til en digital koaksial SP-DIF-input på stereoanlegget mitt? Hva slags overgang trenger jeg da? Kan vel ikke akkurat bruke Minijac/Phono-overgang, eller? [ Denne Melding var redigert av: Razul på 2001-12-16 14:31 ] Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Jo det kan du... hvis du ikke har en slik bracket med andre utganger eller en live-drive så er vel alle utgangene minijack? Skulle bare være å koble minijack i lydkortet så vil den ene phonoen være spdif. Lenke til kommentar
Scienide Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Det skal gå helt fint. I manualen på driver-CD'en til SB Live! beskrives det tilkobling med en 3.5mm(mono)jack-til-RCA(phono)-kabel, så en overgangsplugg og phono-kabel skal gjøre samme nytta. Edit: Hups! Punisher var raskere i vendinga enn meg. Skitt au... [ Denne Melding var redigert av: Scienide på 2001-12-16 15:31 ] Lenke til kommentar
Razul Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 Dere hadde begge rett. Det funker helt fint! Veit ikke om jeg hører så mye forskjell på lyden, men det er jo litt fett med digital overføring, da! Takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå