Beyma Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 hei.. jeg trenger hjelp med en tittel til en film. den skal reflektere psykotisk. Filmen handler om en jente som lider av psykose og schizofreni. Viss noen som har tid og lyst til å hjelpe, kunne lage en tittel(bare en tittel. skal være med i introen til filmen) som det kan stå PSYKOSE. den må kunne passe til en helt svart bakgrunn. Må selvføgelig bli gjort gratis. Vi er elever og ha ikke mye penger. Eller viss noen vet om en guid til en tekststype som kunne ha passet kan du legge inn en link her.. Mvh Christer Lenke til kommentar
Szir0 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 hei.. jeg trenger hjelp med en tittel til en film. den skal reflektere psykotisk. Filmen handler om en jente som lider av psykose og schizofreni. Viss noen som har tid og lyst til å hjelpe, kunne lage en tittel(bare en tittel. skal være med i introen til filmen) som det kan stå PSYKOSE. den må kunne passe til en helt svart bakgrunn. Må selvføgelig bli gjort gratis. Vi er elever og ha ikke mye penger. Eller viss noen vet om en guid til en tekststype som kunne ha passet kan du legge inn en link her.. Mvh Christer 7296827[/snapback] Hva med.. Psykosens virkelighet. Psykotisk, et liv av spørsmål. Psykosens destruktive potensialer. Jeg driver å lager en nettside, akuttposten.no og har veldig lyst til å ha med filmen din med først må den bli godkjent så jeg lurte på om du kunne sende den til min email i avi eller mpeg format? mailen er: no_spamALFRAKRØ[email protected] På forhånd takk Andreas H. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Først et spørsmål: Hvorfor har du postet her egentlig? Dette er nok ikke rett sted. Er nok heller under film, og ikke bilde. Ellers syns jeg Andreas' forslag var helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå