Joachim_F Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Funcom har gitt ut en ny trailer fra Age of Conan, som viser storslagne landskap og heftige kamper. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Landskapet så utrolig bra ut! Helt utrolig, da håper jeg bare at gameplayet er likedan med grafikken Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Før jeg laster ned. Detter er den samme videoen som ble vist på årets DragonCon convention? Bare litt redigert og fikset på? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Før jeg laster ned. Detter er den samme videoen som ble vist på årets DragonCon convention? Bare litt redigert og fikset på? 7298438[/snapback] Ja, det er det Men videoen som ble vist på DragonCon eksisterer ikke på nettet i annen form enn det jeg filma fra Electroworld og la opp på By Mitra, som forsiktig sagt har rimelig dårlig kvalitet sammenlignet med HD oppløsning og ordentlig lyd Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Ok takk for svar eXZire.. Eller det blir vell Archon Syns du er flink med bymitra og oversetningene dine.. Glad du gjør det, så slipper jeg å måtte prøve.. hehe *Gi kudos til karen* Nå som nVidia har slengt seg på lasset så skal det jo bli spennende å få sett hvordan screenshots vill utarte seg nørmere vista tider.. ^^ Eller, ønsket om flere filmer er jo selvfølgelig størst Endret 16. november 2006 av o(O)phus Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Spillet ser bra ut og det virker som spillbarheten blir temmelig bra og innovativ nok. Må kjøpe meg nye komponenter til PC-en for å kunne spille dette, men det er nok verdt det. Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ser vanvittig flott ut - og dette med (kun) DX9 foreløpig(?). Megaflott jobbet med ByMitra Archon! Kjempetilskudd til Conan communitiet Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ser vanvittig flott ut - og dette med (kun) DX9 foreløpig(?). Megaflott jobbet med ByMitra Archon! Kjempetilskudd til Conan communitiet 7330260[/snapback] Det er nok DX9 ja.. Trur nok det ville ha stått med svære bokstaver hvis det hadde vært dx10. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Men selve spillet skal komme i dx10, ikke sant? (Egentlig begge versjoner, men dx10 gir mye bedre grafikk) Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 DX10 gir vel ikke akkurat automatisk bedre grafikk hvis teksturene og modellene er de samme. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Og det er de antakelig ikke, ettersom en av de Funcom-ansatte sa at grafikken kom til å se mye bedre ut med Windows Vista og dx10...? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hehe, takk for det o(O)phus og Fornax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Og det er de antakelig ikke, ettersom en av de Funcom-ansatte sa at grafikken kom til å se mye bedre ut med Windows Vista og dx10...? 7335283[/snapback] Det er fortsatt beta og mye kan bli forandret. Men husk at setter man inn for høye teksturer blir det for litt laggy, og det er ikke bra i onlinespill. Tror nok heller ikke at DX10 gjør teksturene bedre, men at det kommer flere effekter, funksjoner, vann-animasjoner osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg