tsunammi2k Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Yo. Et par måneder har gått siden jeg har kjørt Windows Update, og nå når jeg har gjort det, får jeg problemer med internetten. Alt laster generelt sent når jeg åpner nettsider, og særlig i kombinasjon med uTorrent slakker farten av.. I tillegg funker ikke uTorrent i det hele tatt, laster vel i 0.1-0.5 kB/s bare. Husker ikke oppdateringene jeg gjorde, men jeg tok alle som var på lista, 30 stykker totalt. Noen som har noen idéer? ps: Har forandra maks antall TCP-tilkoblinger til 50, i tilfelle en av oppdateringene reseta den til originalt, men likevel skjer det ikke noen endringer EDIT: På min PC klarer ikke å koble til trackeren en gang til torrenten, mens på en annen PC i huset connecter den til trackeren med en gang med samme torrent.. Jævla Windows Updates.. EDIT2: Klarer liksom å pinge trackeren, men får likevel 'timed out' når uTorrent prøver å koble seg til.. Endret 16. november 2006 av nan0tim Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 du kan ser i Microsoft Update hvilken oppdateringen du har lasted ned den dagen. ( i oppdateringsloggen ) avinnstaller disse eller prøv å bruke systemgjenoppretting. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå