ultra89 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hei! Går på drømtorp vgs. Medier og kommunikasjon VK1 Jeg lurte på om jeg kunne få noen tipps til hvor jeg kan jobbe i min praksi periode. Det er snakk om å jobbe i uke 47, 48 liker å jobbe med Data. -Webdesign -server utleie -Data spille (cs 1.6) noen kriterier. Håper på noen gode svar. Mvh. Ultraz (: Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du får nok bedre svar under "Jobb og Utdanning" =) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Denne er feilpostet, flyttes til riktig kategori Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei!Går på drømtorp vgs. Medier og kommunikasjon VK1 Jeg lurte på om jeg kunne få noen tipps til hvor jeg kan jobbe i min praksi periode. Det er snakk om å jobbe i uke 47, 48 liker å jobbe med Data. -Webdesign -server utleie -Data spille (cs 1.6) 7296681[/snapback] Hvorfor velger du å nevne dette i en jobb sammenheng ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå