UrgeLoL Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) IGNIGN Alex Grimbley: All the benefits of the Neon engine are too numerous to list. There are however some obvious highlights, such as the real-time soft body car damage. In more simple terms, you will literally be able to wrap your car round a tree. Track and environment damage will surpass anything that has been seen before in a racing title, with Armco bending, wire snapping and wood splintering. All these effects will create a sense of realism that hasn't been seen previously. Dette spillet har potensial! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 16. november 2006 av Mgs Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ganske sikkert renders. Men gledar meg til eit skikkelig rallyspel på 360/PS3. Rallyspel er utruleg morosamt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Eg må si meg litt imponert over grafikken, om det er in-engine. Har det bra fartsfølelse i tillegg og herlige kontroller kan dette blir eit potensielt kjøp fra min side Endret 16. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Skikkelig skade modulering har jeg savnet lenge! Og er det noe jeg elsker i bil spill så er det realisme. Synes gran turismo er meget bra, men det hadde vært ti ganger bedre om jeg kunne knuse bilene om jeg var litt uforsiktig. Men er vel snakk om at det kanskje kommer i gt5. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Der syns eg Forza leverte bra. Sakdemodell under og over panseret er noe som med ett hjelper i bilspill Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ja, forza var bra på dette. Og forza2 vil også levere der, verkar det som. Men på lisensierte bilar er det begrensa kor mykje skade ein får lov å gjere, i bil-spel altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) De første bildene kan godt være fra en replay-mode men de siste er nok ikke ekte. Men de så virkelig bra ut! Håper det kommer et lignende til X360 snart. Dette ser ut som ingame: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/...15074925982.jpg Endret 16. november 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Eg trudde det var eit multiplatform spill eg? EDIT: Og det er visst. http://www.tothegame.com/search.asp?title=...ff-Road&x=0&y=0 Endret 16. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Stemmer, det er eit multiplattform spel Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Digger Colin McRae serien Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg diggA, den... Men syns den har bare blitt dårligere og dårligere for hver utgivelse. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Steike, bildene på IGN, ser jo perverstbra ut. Går de for realisme i kjøringen? blir det mer som en simulator, eller er dette noe som kan fylle tomrommet av rally sport challange fra xbox? Savner et Rallysport challange3 for x360, det hadde gjort seg, Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Savner et Rallysport challange3 for x360, det hadde gjort seg, 7297431[/snapback] Enig med du Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vanskelig for å tro at dette er ingame - og i kjørbart frames per sec. Men det trodde jeg om Gears Of War screenshotsene og helt til jeg fyrte det opp hjemme i går. Hehe. CMR ser lekkert ut da. God skademodellering hadde vært fint ja. Og støtte for Microsofts force feeback hjul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå