Kim_90 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kjøpte en Aprilia mx 125. Lurte på om jeg har noen sjanse til å få vinterdekk på den? Ikke kom med den at motorsykler bare skal brukes om sommeren Dimensjonen forran er 120/60 zr 17. Dimmen bak er 160/70-17(ikke orginalt bakdekk) Noen som helst mulighet?? Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 bare kom på en ting, er det mulig å kjøpe knaste dekk også få pigger i dem? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg tror du får kjøpt ferdige piggdekk også. MC-deler hadde vel slike før. Ellers så tror jeg du kan få bildekk-sjapper til å skyte inn pigger hvis du har noen dekk med brukbart "vintermønster". Det er jo evt. bare å høre med de. Endret 16. november 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Jeg tror du får kjøpt ferdige piggdekk også. MC-deler hadde vel slike før. Ellers så tror jeg du kan få bildekk-sjapper til å skyte inn pigger hvis du har noen dekk med brukbart "vintermønster". Det er jo evt. bare å høre med de. 7301074[/snapback] Jeg fant ikke deler til MX på mc deler jeg da.. fant ikke en eneseste del Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Se under dekk. Så sjekker du bare opp mot de dimensjonene du vil ha. Priser --> Utstyr / dekk / slanger etc. --> Dekk --> Piggdekk Det er ikke nødvendig å ha nøyaktig samme bredde og profil som du har fra før, men du MÅ ha samme diameter. Anbefaler også å få bytta dekk og slange på et dekkverksted. Det er ikke mange kronene de tar, og sjansen for å punktere slangen når man driver på selv er stor! Endret 17. november 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) ja ok, fant frem på siden og det der, men fant ikke noen av dekkene som passa. Endret 18. november 2006 av Kim_90 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Send en mail eller ring inn og spør om de kan skaffe. Det er ikke alt de kan skaffe som de har på web-shoppen. Om du ikke finner din dimmensjon så kan du sende en mail til [email protected] og vi vil deretter sjekke om vi har et dekk som vi kan pigge spesielt for deg. Endret 19. november 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 jammen da er det greit takk skal du ha for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå