Alermo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Til hva som er rimelig tid, pleier produsentene å si at over tre uker er for lenge. Ring Nokia Customer Care på 22430070 og fremfør en reklamasjon. (Dette burde butikken gjort for deg for lenge siden.) Be om å få ny telefon. Du vil antakelig få en swap-enhet. Du må vite et par ting om telefonen din. Kjøpsdato, serienummer og hvilket verksted den er på. Med modeller som er helt nye, f.eks. N95, er det ofte barnesykdommer. Feil som enda ikke har dukket opp under testing osv. Spesielt slike telefoner bør du kjøpe hos faghandlere. Der får du en langt bedre oppfølging enn det du opplever i butikker som elkjøp osv. Lykke til! Lenke til kommentar
namla Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Til hva som er rimelig tid, pleier produsentene å si at over tre uker er for lenge. Ring Nokia Customer Care på 22430070 og fremfør en reklamasjon. (Dette burde butikken gjort for deg for lenge siden.) Be om å få ny telefon. Du vil antakelig få en swap-enhet. Du må vite et par ting om telefonen din. Kjøpsdato, serienummer og hvilket verksted den er på. Med modeller som er helt nye, f.eks. N95, er det ofte barnesykdommer. Feil som enda ikke har dukket opp under testing osv. Spesielt slike telefoner bør du kjøpe hos faghandlere. Der får du en langt bedre oppfølging enn det du opplever i butikker som elkjøp osv. Lykke til! 9300598[/snapback] Ringte til Nokia Customer Care, og de henviste meg videre til verkstedet jeg har telefonen på. Ingen svar der, for de hadde stengt for idag. Prøver igjen i morgen.. ....Nærmer seg fire uker..... Lenke til kommentar
namla Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har kontaktet serviceverkstedet i dag. De sier de fikk telefonen 7.aug. De har sett på telefonen og venter på deler.. Telefonen ble levert 26. juli i butikken. Det går nesten 2 uker før verkstedet mottar telefonen. Mobilen har nå vært 2 uker på verkstedet, og de regnet med at det fort kunne gå en uke til. I tillegg kommer transport til butikken. Synes butikken har vært veldig treg til å få telefonen til verksted. I tillegg tar det lang tid å få rettet feilen. Kan jeg på noe som helst tidspunkt få en ny hos butikken? Lenke til kommentar
oby Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Jeg kjøpte en MIST 500W PSU hos microplex 16/2 - 2005 Denne har nå begynt å lage "knitre" lyder. Jeg sente en mail til microplex for å høre om jeg kunne sende den inn til reperasjon. Svaret jeg fikk var at det er 2 års reklamasjon på strømforsyninger. Jeg mener jo at en strømforsyning er ment for å vare mer enn 5 år, og derfor burde ha 5 års reklamasjonsrett. Mail: (denne blir oppdatert med alle mailene) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg skrev: Hei Godt mulig jeg forklarte litt dårlig ja, derfor jeg sente med lyd filen. Det er bra at dere vi se på strømforsyningen, men jeg mener fortsatt at hvis dere finner noe galt med den så kan dere reparere den eller gi meg en ny kostnadsfritt. Mvh Stian Eriksen microplex skrev: Hei! Dersom samme lyden er der når PC er både på og av så har vi ikke vært borti det før. Kan du gjøre som jeg foreslo i forrige email, dvs. sende PSU til oss? BTW; Du beskriver lyden som en knitrelyd i første email og jeg syns ikke akkurat den beskrivelsen var så veldig god. Jeg skrev: Hei Lyden er der når PCen er på. Den er der også når strømforsyningen er koblet fra PCen og bare har strømledningen koblet i. (dvs at viften ikke går rundt da) Lyden forsvinner først hvis jeg skrur av strømforsyningen med av/på knappen, eller tar ut strømledningen. Mvh Stian Eriksen microplex skrev: Hei! Ser ut som om det har vært for mange kokker involvert her. For å gjøre det klart, PSUen er kjøpt 16.02.2005 og er således utenfor reklamasjonsperioden på 2 år. Feilen, slik det høres ut som på lydfilen, har vi ikke vært borti før. Tar viften borti noe kommer lyden i takt med viftehastigheten, her kommer den uregelmessig. Siden det muligens/antagligvis er en feil vi ikke har vært borti før vil vi gjerne ha PSUen til oss for undersøkelse. Dersom det er noe galt med den skal vi selvsagt dekke portokostnadene dine og du skal også få kjøpt en ny til redusert pris. microplex skrev: Hei! Det var jeg som skrev det innlegget du henviser til på supportforumet vårt. Lyden vi snakker om er i innlegget beskrevet som en gnitrelyd. Den kan minne den lyden du hører fra høyspentlinjer i fuktig være. Lydfilen du la ved den første emailen har en lyd av en helt annen karakter, det høres nærmest ut som om viften tar borti noe eller et elektromekanisk rele som klikker. Er lyden der kun når PC er avskrudd og PSU er på eller er den der hele tiden, dvs. også når PC er på? Jeg skrev: Hei Ser at det er flere som har hatt samme problem som jeg opplever: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=609402&hl= http://www.supportforum.info/ubbthreads/sh...e=&view=&sb=&o= Hvis jeg har samme feilen som disse opplever, er det da dere som dekker kostnadene? Er jo tydelig at dette er et kjent problem, og da er det høyst sansynelig en produksjons feil. Mvh Stian Eriksen microplex skrev: Hei! Det er korrekt at en ferdigmontert PC også kan plasseres i et lukket skap og ikke få tilstrekkelig med kjøling. Oppstår en feil på en vare iløpet av de første 6 mnd. etter kjøpet, skal det regnes som en fabrikkfeil. Etter disse 6 mnd. flyttes bevisbyrden over på kunden. Du kan gjerne sende strømforsyningen inn til oss, så skal vi ta en titt på den for deg og forsøke å finne ut hva som har skjedd. Viser det seg at feilen skyldes en mangel på produktet, får du erstattet varen + dekket porto for innsending. Er det ikke fabrikkmangel og vi finner at det skyldes feil bruk, slitasje/støvoppsamling, overoppheting, overspenning eller andre brukerrelaterte årsaker, blir du dessverre nødt til å dekke våre kostnader i saken. Du er også selvsagt i din fulle rette til å kontakte Forbrukerrådet. Ha en fortsatt god dag. Jeg skrev: Hei En ferdigmontert PC kan jo også bli plassert i et lukket skap og ikke få tilstrekkelig med kjøling/luftgjennomgang. Hvis min strømforsyning er blitt brukt/behandlet unormalt, eller montert feil o.l. er det vel dere som må bevise dette. Om vi ikke løser dette nå, blir mitt neste skritt å høre hva forbrukerrådet sier om saken. Mvh Stian Eriksen microplex.no skrev: Hei! Kjøper du strømforsyningen som en del av en ferdigmontert PC, kan du sammenligne med saken du refererer til. Der er det også følgelig 5 års reklamasjonsrett. En strømforsyning solgt i løsvekt har selger dog ikke mulighet til å bekrefte blir montert riktig, eller montert med korrekt kjøling og luftstrøm i resten av kabinettet. Som en følge av dette, er det ikke 5 års reklamasjonsrett på strømforsyninger solgt i løsvekt og montert av andre enn selger, men 2. Jeg skrev: Hei Dette mener jeg strider med reklamasjonsretten min, siden jeg ikke har fått disse opplysningene når jeg kjøpte produktet. Hentet fra Forbrukerportalen: http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...eklamasjonsrett "En del selgere avviser reklamasjoner med en påstand om at enkelte deler av varen må forventes å ha en kortere levetid. I en sak om en videospiller har Høyesterett bestemt at ved feil på elektroniske komponenter med lang levetid som ikke krever alminnelig vedlikehold har du krav på gratis reparasjon i hele 5-års perioden. Dette prinsippet gjelder også for de andre produkter som ved normal bruk har en lang levetid. Etter forbrukerkjøpsloven har selgeren også en streng opplysningsplikt som sier at han må opplyse om alle forhold som du har grunn til å regne med å få. Det vil si at du har krav på å få opplysninger dersom det er deler ved produktet som må påregnes å ha en kortere levetid eller som trenger særskilt vedlikehold. Dersom selgeren ikke har gitt deg slike opplysninger (enten direkte, i bruksanvisning eller lignende) vil det som regel være en mangel hvis det oppstår feil på varen i reklamasjonstiden." Mvh Stian Eriksen microplex.no skrev: Hei! En elektronisk komponents livslengde har direkte sammenheng med dens driftstemperatur, og innenfor elektronikk er det en tommelfingerregel som sier at en temperaturstigning på 10 grader halverer produktets levetid. I tilfeller hvor strømforsyningen kjøpes og monteres av kjøper selv, har ikke selger anledning til å påse at strømforsyning monteres korrekt, at en tilstrekkelig luftgjennomstrømning ivaretas og at en uønsket høy arbeidstemperatur ikke oppstår. Det kan derfor ikke gis samme reklamasjonsrett på dette, som en PSU i en "ferdig-PC". Ha en god dag. Jeg skrev: Hei Jeg mener det bør være 5 års reklamasjon, siden en strømforsyning er vel ment til å vare i over 5 år? Mvh Stian Eriksen microplex.no skrev: Hei Det er 2 års reklamsjon på PSU’er, hvis vi skal se på den vil det bli en kostnad for deg. Gir du tilbakemeld? Ha en god dag Jeg skrev: Hei Microplex! Jeg går rett på sak. Jeg kjøpte en MIST 500W PSU av dere 16.02 2005. Denne har begynt å lage "knitre" lyder. Disse lydene har aldri vært der før. Jeg har tatt ut PSUen av PCen og koblet fra alt, når strømmen er i og PSUen er "på" så lager den knitre lyder. Har lagt ved et lydopptak. Dette har pågått i noen dager nå, og jeg er redd den kan ødelegge komponenter i PCen min. Kan dere se på den? Mvh Stian Eriksen Så har microplex rett i at det bare er 2 års reklamasjonsrett? Endret 23. august 2007 av xP4nD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg kjøpte en MIST 500W PSU hos microplex 16/2 - 2005 Denne har nå begynt å lage "knitre" lyder. Jeg sente en mail til microplex for å høre om jeg kunne sende den inn til reperasjon. Svaret jeg fikk var at det er 2 års reklamasjon på strømforsyninger. Jeg mener jo at en strømforsyning er ment for å vare mer enn 5 år, og derfor burde ha 5 års reklamasjonsrett. Så har microplex rett i at det bare er 2 års reklamasjonsrett? 9330742[/snapback] Nei. Regelen er at varer som er ment for å vare i mer enn to år har fem års reklamasjonsrett. Så lenge du kan peke på at strømforsyningen har stått stille og vært under normal bruk finner jeg det overraskende at Microplex prøver å snike seg unna sitt ansvar. Send gjerne en epost tilbake og henvis til Forbrukerrådets nettside nedenfor. Hentet fra Forbrukerportalen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor To krav stilles til en reklamasjon: For det første må du klage innen rimelig tid etter at mangelen ble eller burde ha blitt oppdaget. Forbrukerkjøpsloven sier at klage innen to måneder alltid vil være tilstrekkelig, men både kjøper og selger vil normalt være tjent med at du reklamerer så fort som mulig. Dersom du er usikker på om det er en feil ved varen, og vil undersøke dette nærmere før du reklamerer, anbefaler vi at du informerer selger om dette hvis undersøkelsen kan ta en del tid. For det andre må du klage innenfor de absolutte klagefrister. Hovedregelen er at klagen må skje senest to år etter at du overtok tingen. Fristen er imidlertid fem år hvis tingen er ment å vare vesentlig lenger enn to år. Lenke til kommentar
oby Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Sente microplex en til mail. Dette er svaret jeg fikk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor microplex.no skrev: Hei! Kjøper du strømforsyningen som en del av en ferdigmontert PC, kan du sammenligne med saken du refererer til. Der er det også følgelig 5 års reklamasjonsrett. En strømforsyning solgt i løsvekt har selger dog ikke mulighet til å bekrefte blir montert riktig, eller montert med korrekt kjøling og luftstrøm i resten av kabinettet. Som en følge av dette, er det ikke 5 års reklamasjonsrett på strømforsyninger solgt i løsvekt og montert av andre enn selger, men 2. Jeg skrev: Hei Dette mener jeg strider med reklamasjonsretten min, siden jeg ikke har fått disse opplysningene når jeg kjøpte produktet. Hentet fra Forbrukerportalen: http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...eklamasjonsrett "En del selgere avviser reklamasjoner med en påstand om at enkelte deler av varen må forventes å ha en kortere levetid. I en sak om en videospiller har Høyesterett bestemt at ved feil på elektroniske komponenter med lang levetid som ikke krever alminnelig vedlikehold har du krav på gratis reparasjon i hele 5-års perioden. Dette prinsippet gjelder også for de andre produkter som ved normal bruk har en lang levetid. Etter forbrukerkjøpsloven har selgeren også en streng opplysningsplikt som sier at han må opplyse om alle forhold som du har grunn til å regne med å få. Det vil si at du har krav på å få opplysninger dersom det er deler ved produktet som må påregnes å ha en kortere levetid eller som trenger særskilt vedlikehold. Dersom selgeren ikke har gitt deg slike opplysninger (enten direkte, i bruksanvisning eller lignende) vil det som regel være en mangel hvis det oppstår feil på varen i reklamasjonstiden." Mvh Stian Eriksen Hva gjør jeg nå? Noen som har noen tips til meg? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 n strømforsyning solgt i løsvekt har selger dog ikke mulighet til å bekrefte blir montert riktig, eller montert med korrekt kjøling og luftstrøm i resten av kabinettet. dette med strømforsyninger har da vært oppe fler eganger før mener jeg men uansett. det som sies av mixroplex her angående luftgjennomstrøming er ikke relevant med mindre de kan bevise det. det faller på sin ege nurimelighet at de sier en hel maskin har 5 års reklamasjon men alle enkelt deler har bare 2 års reklamasjon. hadde dette vært tilfellet ville også en hel pc hatt 2 års reklamasjonsrett. jeg anbefaler deg å snakke med forbrukerrådet på dette området. har forresten aldri hørt at knitrelyder har noe som helst med dårlig luftgjennomstrøming å gjøre. med mindre du regner dårlig lager på vifte som kan slå imot noe og lage lyden da Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Microplex har heller ingen mulighet til å kontrollere at ikke ferdigbygde PCer blir brukt i lukkede skap uten ventilasjon. Det er i det hele tatt mye en selger ikke kan kontrollere når det gjelder kundenes bruk av varene, uten at dette går ut over kundenes reklamasjonsrett. Det er selgers ansvar å bevise at eventuelle feil skyldes feilaktig bruk. Reklamasjonsretten gjelder i dette tilfellet uten tvil i 5 år, og det bør Microplex snarest innse, med mindre de ønsker like mye negativ oppmerksomhet som deres moderselskap Netshop har fått ved flere anledninger. Endret 22. august 2007 av jon67 Lenke til kommentar
oby Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Takker for hurtige og gode tips. Har sent enda en mail til microplex. Jeg skrev at hvis vi ikke løser dette nå, så er neste skritt å høre hva forbrukerrådet sier til saken. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg passer selv godt på at strømforsyningen min opererer i kjølige omgivelser (har god kjøling i maskinen og PSU er ikke mer enn lett lunken på det verste). I følge Microplex må jeg, om den går i stykker, liksom dokumentere i det vide og det brede at jeg f.eks ikke opererte maskinen inne i et varmeskap? For å si det på godt norsk: Nigga, please. Lenke til kommentar
oby Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Har fått svar på min siste mail: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Microplex skrev: Hei! Det er korrekt at en ferdigmontert PC også kan plasseres i et lukket skap og ikke få tilstrekkelig med kjøling. Oppstår en feil på en vare iløpet av de første 6 mnd. etter kjøpet, skal det regnes som en fabrikkfeil. Etter disse 6 mnd. flyttes bevisbyrden over på kunden. Du kan gjerne sende strømforsyningen inn til oss, så skal vi ta en titt på den for deg og forsøke å finne ut hva som har skjedd. Viser det seg at feilen skyldes en mangel på produktet, får du erstattet varen + dekket porto for innsending. Er det ikke fabrikkmangel og vi finner at det skyldes feil bruk, slitasje/støvoppsamling, overoppheting, overspenning eller andre brukerrelaterte årsaker, blir du dessverre nødt til å dekke våre kostnader i saken. Du er også selvsagt i din fulle rette til å kontakte Forbrukerrådet. Ha en fortsatt god dag. Jeg skrev: Hei En ferdigmontert PC kan jo også bli plassert i et lukket skap og ikke få tilstrekkelig med kjøling/luftgjennomgang. Hvis min strømforsyning er blitt brukt/behandlet unormalt, eller montert feil o.l. er det vel dere som må bevise dette. Om vi ikke løser dette nå, blir mitt neste skritt å høre hva forbrukerrådet sier om saken. Mvh Stian Eriksen Ok, så om jeg sender inn strømforsyningen er jeg redd for at dem uansett kommer til å kalle det "bruker feil", eller noe i den duren. Også må jeg sikkert betale ca 1000 kr. Da kan jeg jo heller kjøpe en ny strømforsyning? Jeg må si jeg er skuffet over servicen. Selv om dem svarer raskt på mail da, det skal dem ha Endret 22. august 2007 av xP4nD Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hadde samme problemet og dialog med microplex, de har så mye problemer med de gamle mist psu'ene at de prøver å unngå service.. Etter å ha hisset meg litt opp og fått frem at dette ikke er en medfødt feil som skal være sånn, og at det er en sterkt sjenerende lyd så godtok de at jeg sendte den inn på service til de. Bare stå på. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvor kommer denne "6-månedersregelen" til Microplex fra? Det er greit at de anser alle feil for å være fabrikkfeil inntil 6 måneder, men at kunden skal ha noen bevisbyrde etter 6 måneder er bare tull. Det innser de også i sitt siste svar, i og med at de aksepterer ansvaret med å påvise brukerfeil. Det kan jo hende at de forsøker seg med noe tøys, men da må du forlange solid teknisk dokumentasjon. Billigere for dem å erstatte/reparere PSUen uten noe mer mas. De har allerede brukt tid på å svare på mailene dine, og det skal ikke mye mer til før det blir ulønnsomt å sette seg på bakbeina for en PSU til under 1000 kr. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 En meget interessant tråd, og problemstilling dette her, så den vil jeg følge. Hvordan vil du selv vurdere støvoppsamlingen i denne psu'en da xP4nD? Når de i utgangspunktet stiller seg negative til å ta dette som en reklamasjonssak, ser jeg som deg faren for at de vil ha en lav terskel for å kalle det en brukerfeil. Så sender du den inn, og ikke får det dekkket må du være hard på å få skikkelig dokumentasjon for feilen, og årsakssammenhengen mellom din bruk og denne feilen, som jon67 er inne på. Jeg har selv 2 stk Mist500W som fungerer utmerket, men jeg syns jeg har sett at mange har hatt problemer med nettopp knitrelyder på disse tidlige versjoene i alle fall. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Litt off topic fra akkurat denne konkrete saken, men jeg kan ikke forstå at diverse nettbutikker ikke forstår verdien av god service. Jeg antar at ved reklamasjon er det produsent som erstatter strømforsyningen, ikke butikken selv (correct me if I am wrong). Hvis butikken bare godtar saken og fikser feilen får de en godt fornøyd kunde, ikke mange skeptiske forumlesere. Slike problemer trekker jo ikke akkurat til seg nye kunder. Jeg betaler lett en hundrings mer for en vare fra en butikk jeg stoler på enn en butikk med frynsete rykte. Lenke til kommentar
oby Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 En meget interessant tråd, og problemstilling dette her, så den vil jeg følge.Hvordan vil du selv vurdere støvoppsamlingen i denne psu'en da xP4nD? 9336450[/snapback] Det er litt støv ja, men ikke mye. Jeg har støv filter i PCen den har stått i. Lenke til kommentar
oby Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Da har jeg fått 2 nye svar fra microplex: Det kan nevnes at jeg har snakket med 3 forskjellig personer hos microplex: Ronnie Alme - Support (2 første mail) Espen Faale - Daglig Leder / Managing Director (3. og 4. mail ) Hans Petter Faale - Ingeniør / Engineer (5. og 6. mail) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg skrev: Hei Lyden er der når PCen er på. Den er der også når strømforsyningen er koblet fra PCen og bare har strømledningen koblet i. (dvs at viften ikke går rundt da) Lyden forsvinner først hvis jeg skrur av strømforsyningen med av/på knappen, eller tar ut strømledningen. Mvh Stian Eriksen microplex skrev: Hei! Ser ut som om det har vært for mange kokker involvert her. For å gjøre det klart, PSUen er kjøpt 16.02.2005 og er således utenfor reklamasjonsperioden på 2 år. Feilen, slik det høres ut som på lydfilen, har vi ikke vært borti før. Tar viften borti noe kommer lyden i takt med viftehastigheten, her kommer den uregelmessig. Siden det muligens/antagligvis er en feil vi ikke har vært borti før vil vi gjerne ha PSUen til oss for undersøkelse. Dersom det er noe galt med den skal vi selvsagt dekke portokostnadene dine og du skal også få kjøpt en ny til redusert pris. microplex skrev: Hei! Det var jeg som skrev det innlegget du henviser til på supportforumet vårt. Lyden vi snakker om er i innlegget beskrevet som en gnitrelyd. Den kan minne den lyden du hører fra høyspentlinjer i fuktig være. Lydfilen du la ved den første emailen har en lyd av en helt annen karakter, det høres nærmest ut som om viften tar borti noe eller et elektromekanisk rele som klikker. Er lyden der kun når PC er avskrudd og PSU er på eller er den der hele tiden, dvs. også når PC er på? Jeg skrev: Hei Ser at det er flere som har hatt samme problem som jeg opplever: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=609402&hl= http://www.supportforum.info/ubbthreads/sh...e=&view=&sb=&o= Hvis jeg har samme feilen som disse opplever, er det da dere som dekker kostnadene? Er jo tydelig at dette er et kjent problem, og da er det høyst sansynelig en produksjons feil. Mvh Stian Eriksen Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Reklamasjonsretten er som sagt lovbestemt og det er ikke opp til Microplex å bestemme varigheten av denne. Det skal veldig mye til for at elektronikkvarer ikke skal ha 5 års reklamsjonsrett. Microplex måtte også ha oppgitt at forventet levetid for dette produktet ikke er særlig lenger enn 2 år. Det hadde vel neppe hjulpet på salget. Lenke til kommentar
oby Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Ny dag, nye mails fra microplex. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg skrev: Hei Godt mulig jeg forklarte litt dårlig ja, derfor jeg sente med lyd filen. Det er bra at dere vi se på strømforsyningen, men jeg mener fortsatt at hvis dere finner noe galt med den så kan dere reparere den eller gi meg en ny kostnadsfritt. Mvh Stian Eriksen microplex skrev: Hei! Dersom samme lyden er der når PC er både på og av så har vi ikke vært borti det før. Kan du gjøre som jeg foreslo i forrige email, dvs. sende PSU til oss? BTW; Du beskriver lyden som en knitrelyd i første email og jeg syns ikke akkurat den beskrivelsen var så veldig god. Endret 23. august 2007 av xP4nD Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er det noen spesiell grunn til at du ikke ønsker å sende den inn så de kan få undersøkt den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg