Gå til innhold

Overføre bilder fra mobil

skarsk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, har nettopp fått ny mobil med kamera og så lurer jeg på hvordan jeg overfører bilder til PC?

Og gjerne omvendt.

Har ikke Bluetooth. Nokia 6101.

7296628[/snapback]

Hei

Den har vel en irport,men da må du ha det på din pc og ellers kanskje du får kjøpt en en datakabel til den.Det er de mulighetene du har.

Lenke til kommentar
Hei, har nettopp fått ny mobil med kamera og så lurer jeg på hvordan jeg overfører bilder til PC?

Og gjerne omvendt.

7296628[/snapback]

Jeg hadde gått tilbake til butikken og spurt om å få levert den tilbake,og kjøpt en bedre telefon.Bildene du tar med 6101 er ubrukelige på alt annet en en mobilskjerm.

Lenke til kommentar

smoker2: Den har neppe IR-port, men tilkopling for datakabel i bunnen har den.

streckster: Jeg har fått den gratis og kamera betyr ikke så mye, for jeg har både digital speilrefleks og kompaktkamera.

Men, datakabel må jeg skaffe meg uansett for jeg skal bruke den til internettilkopling med EDGE.

Hadde ønsket meg 3G, men det har den ikke.

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Og gjerne omvendt.

7296628[/snapback]

Jeg hadde gått tilbake til butikken og spurt om å få levert den tilbake,og kjøpt en bedre telefon.Bildene du tar med 6101 er ubrukelige på alt annet en en mobilskjerm.

7296940[/snapback]

Hvilke butikker vet du om som man kan levere tilbake en brukt telefon man ikke er fornøyd med?

Lenke til kommentar
smoker2: Den har neppe IR-port, men tilkopling for datakabel i bunnen har den.

streckster: Jeg har fått den gratis og kamera betyr ikke så mye, for jeg har både digital speilrefleks og kompaktkamera.

Men, datakabel må jeg skaffe meg uansett for jeg skal bruke den til internettilkopling med EDGE.

Hadde ønsket meg 3G, men det har den ikke.

Takker for svar.

7298873[/snapback]

Hei

Den har faktiskt irport da.Sjekket det på Nokia.no før jeg skrev dette innlegget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...