BennyXNO Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Av og til skulle jeg ønske at man hadde en løsning for Offtopic diskusjoner. Ser jo at mange henger seg på når det først starter, og hos meg brenner det av og til for å lage en kommentar til usaklige offtopic innlegg i trådene. Det hadde vært litt kult hvis da administrator kunne merket et innlegg eller blokker av tekst som offtopic og det hadde dermed blitt skjult hvis man ikke ønsket å se det. Hvis man derimot ønsket å se det, så ble det merket på en spesiell måte. I tillegg kunne man merket sitt eget innlegg som offtopic slik at det ikke syntes for folk som ikke gidder å lese gjennom masse offtopic stoff. Edit: Første retteforsøk av syntaks og sånt. Endret 16. november 2006 av BennyXNO Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det er god forumskikk (mener jeg i alle fall) å legge offtopic-informasjon i en spoiler, men dette blir jo litt teit dersom hele innlegg kun er off-topic. I et slikt tilfelle har det vel egentlig inntruffet et regelbrudd. Jeg ser hensiktet med ditt forslag men dersom en slik funksjon ikke er tilgjengelig i forumet fra før tror jeg desverre ikke vi vil se noe til den, med mindre du fremmer forslaget for de som lager forumløsningen. Tingen er også at moderatorer ikke har anledning til å gå inn i denne gråsonen, og tolke hvert emne og definere hva som er offtopic eller ikke. Og i mine øyne kan en bruker (vha spoiler) allerede skåne andre for slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå