hds Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er en grunn til at det brukes cliffhangere og den er: For å holde interessen for serien oppe. Frustrerende ja, men kanskje effektivt for f.eks mainstream serier for å ikke miste seere. Så 11(?) første episodene av PB og syntes disse var bra, men fordi det ikke var noen spesiell bra cliffhanger så syntes jeg påfølgende episode var et stort snork og all interessen for serien forsvant. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 De som påstår "cliffhangers" er en bra ending på en sesong burde ta seg en pille.. Det der er jo en rein smakssak og så subjektivt som du får det. Cliffhangers kan være vel så bra som en avsluttende tråd/historie. Veldig sant. Jeg liker cliffhangers fordi jeg liker at de som lager serien kødder med meg. Etter siste episode av Battlestar Galacticas 2. sesong (har ikke sett noen episoder av 3. enda) fikk jeg bare lyst til å rope "AW, COME ON?!" til skjermen. Men så skjønte jeg at jeg ikke ville fått er svar. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Prison Break slutten på Sesong 1 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Slutten av sesong 1 på Prison Break. Cliffhangers gjør slutten så sinnsykt bra.. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Synes slutten på The OC sesong 1 var bra jeg. To av hovedpersonene dro, og alt var skikkelig trist. Var veldig spent på hva som kom til å skje i sesong 2 da ja Lenke til kommentar
Superior Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Sesongavslutningen på The Shield sesong 5 var bra. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Smallville sesongavsluttningen i en av sesongene. Husker ikke helt hvordan det var, men den var dritbra! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Helt klart Surface. Ble nettopp ferdig med den og jeg holder på å grine siden serien er kanselert Sinnsykt spennende serie! Skulle vært lover som gjorde det ulovlig å gjøre slikt med noe så bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Helt klart Surface. Ble nettopp ferdig med den og jeg holder på å grine siden serien er kanselert Sinnsykt spennende serie! Skulle vært lover som gjorde det ulovlig å gjøre slikt med noe så bra. 7329837[/snapback] Velkommen til klubben, la meg introdusere deg til Sports Night, John Doe og i hjørnet der, Fastlane. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 The O.C s01 vs Twin Peaks s01. En episk kamp mellom to fantastiske sesongavslutninger. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Helt klart Surface. Ble nettopp ferdig med den og jeg holder på å grine siden serien er kanselert Sinnsykt spennende serie! Skulle vært lover som gjorde det ulovlig å gjøre slikt med noe så bra. Velkommen til klubben, la meg introdusere deg til Sports Night, John Doe og i hjørnet der, Fastlane. John Doe lastes ned as we speak. Fastlane er dessverre ikke noe for meg. Men Sports Night har jeg faktisk ikke hørt om, får sjekke den Carnivale passer forresten også inn i den listen. Ok så den var litt dyr å produsere, men er ikke god nok unnskyldning. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 sports night var faktisk en ganske fin serie det. fastlane ble litt oppbrukt og passa ganske greit at det slutta når det gjorde. at de ikke lagde flere john doe er en skam og de som er ansvarlige burde flåes levende Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 24 sesong 5, har ikke sett en mer spennende sesongavslutning enn det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sports Night er The West Wing møter Cheers møter Sportscenter. Knallserie. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Sports Night var veldig bra. Veldig snappy dialog. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er enig i første post angående battlestar galactica. syns også Alias sesongene har hatt skikkelig bra sesongavslutninger. Avslutningen av sesong 2 i House var helt genial, i hvertfall hvis man skjønte dybden i episoden. Lenke til kommentar
amb13 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Som nevnt Lost sesong 1, og la meg få legge til sesong 2 der også. ellers var den aller siste episoden av angel helt konge bra, bedre serie avsluttning skal man lete lenge etter. Når det gjelder cliffhangere så må jeg si at i prinsippet er jeg en stor fan av de. de gjør bare at jeg gleder meg til neste episode enda mer. MEN det er nesten ingenting som er mer ødelggende for en serie enn å ha en skikkelig cliffhanger slutt på en sesong for så å forklare dette bort med to linjer dialog og en scene på 3min for så og hoppe over på det den nye sesongen egentlig skal handle om. Om Cliffhangere en cliffhanger skal være skikkelig bra skal den helst definere neste sesong. for å gi et eksempel: buffy sesong 5 avslutningen definerte hele sesong 6 og slutten av alias sesong 2 ga storyen til halve sesong 3. I motsatt ende har vi 24 sesong 2, blir knapt nevnt i sesong 3 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 The OC sesong 1. Helt klart. Prison Break, Lost og 24 kan egentlig bare legge seg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg synes avsluttningen på Babylon 5 sesong 1 var ganske bra Lenke til kommentar
patham Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 At de slutta med John Doe etter en sesong er noe jeg aldri aldri kommer til å glemme. Satt og så alle episode nesten sammenhengende Også skjer det som skjer altfor ofte, serier jeg liker blir kansellert og jeg sitter der som et brød og lurer på hva som må gå igjennom hodene på sjefene på mange av studioene. Altfor mange gode serier blir kansellert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå