Gå til innhold

Hvilken serie har den beste sesongavslutningen?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken sesongavslutning dere mener er best? Hvilken som gjorde det umulig å vente til neste sesong?

For meg er det 1. og 2. til House M.D og 2. sesongen til Nip/Tuck som har de beste avslutningene, men Battlestar Galactica har noen veldig spennende de også.

Husk på å skjule de delene av innleggene som kan innholde spoilere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sesongavslutningen av Lost sesong 1 topper lista mi. Gikk i flere måneder og lurte på hva som var nedi luka der.

Men vil også nevne slutten på sesong 1 av Prison Break. Der så det også veldig håpløst ut på slutten, og man gikk hele sommeren og grubla på hvordan de skulle komme seg unna.

Lenke til kommentar

Best og best fru blom...jeg nevner noen jeg liker isteden

Twin peaks, sesong 1. Sier egentlig ikke så mye siden så godt som hver episode av twin peaks legger et nytt skall av forvirring og spenning på historien

Murder One, sesong 1. Avslørende episode, ingen cliffhangerslutt.

The West Wing (aka Presidenten), sesong 2. Kanskje det beste TV-øyeblikket siden siste episode av MASH.

24, sesong 1. ingen cliffhanger her heller.

Lenke til kommentar

Alle sesongavslutningene til Stargate SG-1 er meget bra, men sesong 6/7 utpeker seg nok litt som de beste.

Angel sesong 3 hvor Angel har tatt "vann over hode" (herregud jeg suger med ordtak, vet det et eller annet som omhandler vann som passer bra i denne sammenhengen.)

Nip/Tuck sesong 1 - I dident see that one coming :yes:

Lenke til kommentar

Såkalte "cliffhangers" gjør ikke sesongavslutningen bra, bare utrolig irriterende..

Ingenting er mer intetsigende..

Har sett så mange serier nå der dem bruker "cliffhangers", for så å stoppe den, at om en serie varer mer enn 2 sesonger så slutter jeg å se om dem bruker ekstreme "cliffhangers".. Finnes selvsagt unntak som SG-1 som man vet kommer neste sesong.. :roll:

Men uansett, grunnen til at jeg liker CSI og diverse andre serier er at dem unngår møkk som dette.

De som påstår "cliffhangers" er en bra ending på en sesong burde ta seg en pille..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...