Hamsterino Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg lurer på hvilken sesongavslutning dere mener er best? Hvilken som gjorde det umulig å vente til neste sesong? For meg er det 1. og 2. til House M.D og 2. sesongen til Nip/Tuck som har de beste avslutningene, men Battlestar Galactica har noen veldig spennende de også. Husk på å skjule de delene av innleggene som kan innholde spoilere. Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Buffy sesong 5. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Slutten av LOST sesong 1 overgår det meste jeg har sett Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Lost City, siste episode i sesong 7 av StarGate SG-1 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Hvis det kommer mange nok nominasjoner kan vi kanskje lage en poll av det seinere. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Sesongavslutningen av Lost sesong 1 topper lista mi. Gikk i flere måneder og lurte på hva som var nedi luka der. Men vil også nevne slutten på sesong 1 av Prison Break. Der så det også veldig håpløst ut på slutten, og man gikk hele sommeren og grubla på hvordan de skulle komme seg unna. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Avsluttningen på Sesong5 av Deep Space Nine episoden kalt "Call to Arms".. alt ser temlig håpløst ut .. men så dadada dfam! her er den forresten http://www.youtube.com/watch?v=fKzgmf2FKI0 Dårlig kvalitet og hører med til historien at de nettop tapte et stort slag... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Best og best fru blom...jeg nevner noen jeg liker isteden Twin peaks, sesong 1. Sier egentlig ikke så mye siden så godt som hver episode av twin peaks legger et nytt skall av forvirring og spenning på historien Murder One, sesong 1. Avslørende episode, ingen cliffhangerslutt. The West Wing (aka Presidenten), sesong 2. Kanskje det beste TV-øyeblikket siden siste episode av MASH. 24, sesong 1. ingen cliffhanger her heller. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg vet hvertfall hva som er en av de dårligste sesongavsluttningene, Duckman sesong fire. Helt i slutten kommer Betrice, Duckmans kone som skal ha dødd for nesten fem år siden tilbake og som dere ser i siste sekund kommer det et spørsmålstegn etter "to be continiued"... for en femte sesong ble det aldri. http://spackfish.com/siste.avi Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 C.S.I. : Den som Quentin Tarantino regisserte..Den var helt syk. Og selvsagt PB. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Tja, seff er LOST sesong 1 på topp. Men avslutninga på 24 sesong 5 var også ganske bra i min mening. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Helt klart slutten på lost 1 sesong, der hvor de endelig klarer å åpne luka og skal til å gå ned. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 John Doe og tredje sesong av Entourage. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Eg vil si at lost sesong 1 har hatt ein av de råeste sesong avslutning eg noen gang har sett, sammen med avslutning på 24 sesong 5. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Eg vil si at lost sesong 1 har hatt ein av de råeste sesong avslutning eg noen gang har sett, sammen med avslutning på 24 sesong 5. 7302249[/snapback] Støtter den Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Halvsesong-pausen mellom episode 10 og 11 i sesong 2 av Battlestar Galactica er den mest uutholdelige cliffhangeren jeg har opplevd! Lenke til kommentar
hds Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Alle sesongavslutningene til Stargate SG-1 er meget bra, men sesong 6/7 utpeker seg nok litt som de beste. Angel sesong 3 hvor Angel har tatt "vann over hode" (herregud jeg suger med ordtak, vet det et eller annet som omhandler vann som passer bra i denne sammenhengen.) Nip/Tuck sesong 1 - I dident see that one coming Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Slutten av 24 sesong 5 og Prison Break sesong 1. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når jeg så båten på vei mot Kina gledet jeg meg med en gang til neste sesong, samme med Prison Break når de ikke rekker flyet Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Såkalte "cliffhangers" gjør ikke sesongavslutningen bra, bare utrolig irriterende.. Ingenting er mer intetsigende.. Har sett så mange serier nå der dem bruker "cliffhangers", for så å stoppe den, at om en serie varer mer enn 2 sesonger så slutter jeg å se om dem bruker ekstreme "cliffhangers".. Finnes selvsagt unntak som SG-1 som man vet kommer neste sesong.. Men uansett, grunnen til at jeg liker CSI og diverse andre serier er at dem unngår møkk som dette. De som påstår "cliffhangers" er en bra ending på en sesong burde ta seg en pille.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 De som påstår "cliffhangers" er en bra ending på en sesong burde ta seg en pille.. 7302917[/snapback] Det der er jo en rein smakssak og så subjektivt som du får det. Cliffhangers kan være vel så bra som en avsluttende tråd/historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå