Gjest ompa lompa Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg har ganske liten penis og ingen sånne kondomer som jeg får på helsesøsteren passer, fins det noen mindre kondomer? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Reis på apoteket og hør du, der kan du få omtrent hva det skal være av størrelser. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 kondomeriet osv har og masse forskjellige størrelser regner jeg med. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Er ikke de ulike RFSU kondomene man får kjøpt på butikken i forskjellige størrelser da? Profil - den skreddersydde, Mamba - Den romslige, Easy - Easy on, Magic - Klemmer Til.. Husker ikke hva de forskjellige er jeg, men det skal nok finnes en løsning Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) http://www.condom-company.nu/dan/products/worldsbest/s.html ellers får du sikkert kjøpt: RFSU Mamba 30-pakning – kondomet som omfavner deg Mamba er et gult kondom med noe mindre lengde og omkrets. Kondomet er produsert av lateks, som er en naturgummi, og det er glidemiddelbehandlet. Det er profilert, har beholder og sitter trygt på plass. de fleste steder. edit:linkfeil Endret 16. november 2006 av NgZ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Nøkken® Transparent og nopret - med reservoir. Behandlet med glidecreme. Nopret kondom - bedre for begge Størrelse: Medium Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Gjestepost i strid med reglene og svar på en av disse er fjernet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg