levlex Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Apple skal, ifølge rykter, nylig ha bestilt 12 millioner "mobile håndsett" av en Taiwansk produsent. Les mer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Lag den om til en klapptelefon, lag den i ett materiale som IKKE riper lett (skyvetelefon går også greit), gi den en pris på mellom 1-3K så skal jeg kjøpe den på dagen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Når den har blitt en suksess (som den garantert vil bli) så kommer det nok både slidere og flipp-versjoner etter hvert. Men, hvem sa at første versjon er candybar? Bildet i artikkelen er FAKE, i tillfelle du ikke visste det Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hm, tror nok det blir en iPhone som kommer til å erstatte min 6280. Riktignok er bildet fake, men jeg tror nok at Apple lager noe bra uansett. *Spent* Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 får bare håpe at garantien er bedre på mobilen enn det dem har på mp3 spillerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg