Gå til innhold

Project DISC

Anbefalte innlegg

God dag alle sammen !! :grin:

Nå er vi ferdig med vårt prosjekt. DISC heter det, det står for DATA I SCANNER. Det ble MEGET vellykka og vi er storfornøyde. Vi har brukt mye kraft og penger på akkurat denne, selv om maskina suger skikkelig. Pointet var ikke å få inn en best mulig maskin, men en som ser bra ut og passer!

PC'en brukes til et skoleprosjekt. Vi kjører DOOM2 på den, slik at folk kan se at den faktisk fungerer! Den skal på utstilling på skolen hos oss i morgen, håper det blir bra. ENJOY!! Her Anbefaler å se nøye på alt. Er desverre et litt dårlig bilde, fordi digitalkameraet ikke klarer så intense neonlys. Scanneren er lakka i rødt/blått, noe som også kommer til dårlig fram her. :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-13 17:34, skrev LasseAndreK:

Stilig! Rett og slett stilig
:grin:

Hvordan fikk du plass til all hardware'n inn der?

Takker for positive tilbakemeldinger!

Angående spørsmålet ditt:

Til festing av f.eks. hovedkortet og den store strømforsyningen til høyre i bildet var en limpistol VELDIG hjelpsom. det er en totalt "No Screw" PC. De eneste skruene befinner seg i grillen på fronten. Kraftig lim fra en limpistol gjør underverker! Alt passet HEEEEELT perfekt i scanneren! :grin:

Lenke til kommentar

Det eneste som er litt synd er at denne antageligvis kommer til å kastes ut av vinduet denne helgen, hvis ingen kjøper den da!? Da skal det nok lages enda en "knuser" film i serien vår.... :grin:

Er litt synd å tenkte på, nå som vi har lagt så mye jobb i den maskina..... :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-13 18:35, skrev Dr.X:

Det eneste som er litt synd er at denne antageligvis kommer til å kastes ut av vinduet denne helgen, hvis ingen kjøper den da!? Da skal det nok lages enda en "knuser" film i serien vår....
:grin:

Er litt synd å tenkte på, nå som vi har lagt så mye jobb i den maskina..... :razz:

Hvorfor ikke bruke den til en divX/mp3 spiller?

Lenke til kommentar

hey sann.

Du må ikke kaste den! ! ! !

Den var jo driitkul. Det ville vært noe å samlet på.

Hvis du absolutt IKKE vil ha den så får du garantert solgt den.

Jeg for min del vet om en som kanskje kunne tenke seg å kjøpe den, han ble helt gal når han så den.

Mikael Mathisen

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-14 11:57, skrev LieX:

hey sann.

Du må ikke kaste den! ! ! !

Den var jo driitkul. Det ville vært noe å samlet på.

Hvis du absolutt IKKE vil ha den så får du garantert solgt den.

Jeg for min del vet om en som kanskje kunne tenke seg å kjøpe den, han ble helt gal når han så den.

Mikael Mathisen

Wow, så mye positiv respons !? Takker, takker alle sammen. Det er fullt mulig å stappe inn en del bedre hardware, men da må man nok modde litt mer! Den ble absolutt dritkul! Lakkinga ble også veldig vellykket. Hvor mye vil han vennen din gi for den da? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-14 04:11, skrev Cool:

arg, alt for store bilder, tar jo en evighet og laste dem ned, plus at det er elendig og se så store bilder når jeg kjører oppløsning på 1024.

Ikke mitt problem! Kjør nå opp oppløsninga hvis du ikke tåler det! Jeg liker store bilder fordi man ser detaljene godt :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...