Gå til innhold

Hjelp til kjøp av 2spille Pc'er til en 35-40k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja men om du går for oppsettet jeg satt sammen trenger du ikke å oppgradere maskina di i flere år... 8800gts/gtx støtter DX10 som du må ha når du skal spille de nyeste spillene neste år... og med kortet der kan du kjøre alle dagens spill på fult :D 8800gts er litt bedre enn 7950gx2, og 8800gtx er ca. 30% bedre enn 8800gts. Hadde gått for 8800gts eller gtx om jeg hadde vært deg ;)

Lenke til kommentar
Ja men om du går for oppsettet jeg satt sammen trenger du ikke å oppgradere maskina di i flere år... 8800gts/gtx støtter DX10 som du må ha når du skal spille de nyeste spillene neste år... og med kortet der kan du kjøre alle dagens spill på fult :D 8800gts er litt bedre enn 7950gx2, og 8800gtx er ca. 30% bedre enn 8800gts. Hadde gått for 8800gts eller gtx om jeg hadde vært deg ;)

7303097[/snapback]

ok så alt som mangler til en full utstyrt pc som er klar til og spille på er Tastatur og en Mus + Windows cd?

Lenke til kommentar
jeg vet at det ikke er lov å si det her men om du laster ned en pirat versjon hadd vært best :p Å kjøpe vista når den kommer ut ? ;)  :cool:

7303143[/snapback]

Eller så kan du kjøpe en OEM-versjon av xp nå, og få gratis oppgradering til vista når det kommer.

Edit:

Oppsettet ditt (med 8800 gts) mangler jo også harddisk og DVD-brenner.

Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar
jeg vet at det ikke er lov å si det her men om du laster ned en pirat versjon hadd vært best :p Å kjøpe vista når den kommer ut ? ;)  :cool:

7303143[/snapback]

Eller så kan du kjøpe en OEM-versjon av xp nå, og få gratis oppgradering til vista når det kommer.

Edit:

7303198[/snapback]

ok har du noen du kan anbefalle til dette oppsettet da?

Lenke til kommentar

7303143[/snapback]

Edit:

7303198[/snapback]

7303340[/snapback]

En helt vanlig 320GB harddisk som Seagate barracuda og en standard DVD-brenner fra NEC, for eksempel.

Lenke til kommentar

7303143[/snapback]

Edit:

7303198[/snapback]

7303340[/snapback]

En helt vanlig 320GB harddisk som Seagate barracuda og en standard DVD-brenner fra NEC, for eksempel.

7303420[/snapback]

http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...31-EFF0C082DAB6

dette oppsettet + en segate barracuda *se link iforige* og en DvD-brenner fra nec... er det bra stuff til en spill som skal kunne spille litt gothic/wow/ +++

har allerde funnet tastatur + Mus

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

acemaster: Siden du vet at det ikke er lov å snakke om piratkopiering på dette forumet, hvorfor gjør du det da? Neste brudd på retningslinjene medfører konsekvenser.

Minner også om at vi holder oss til to mål på dette forumet: Bokmål og nynorsk. Alt annet belønnes med warn (dialekter o.l.) Unntak gjelder engelsk og skandinavisk.

Lenke til kommentar
Du har da skjerm me i oppsettet der ! samsung skjerm me 2ms 19tommer veldig bra spilleskjerm :)

7304586[/snapback]

hehe sånn :=) hvordan ser dette ut da? det oppsettet jeg har der...

7304805[/snapback]

Det ser veldig bra ut! hadde gått for det samme jeg :D:love:

7304845[/snapback]

vanskelig og bygge? noen som har en link til hjelp? så en norsk link engang på hardware men finner den ikke igjen :/

og ble litt dyrere en jeg tenkte men men :p en 40k ca får 2 stk er ikke så ille ^^

Lenke til kommentar
Hei jeg har headsettet her jeg og er storfornøyd med dem! ;)

7305343[/snapback]

hvordan er det til snakking ?? team speak og sånt ^^

7308515[/snapback]

Bruker de bare til cs ! Og de funker veldig bra! Spilt litt wow og, men har aldri prøvd å snakke me noen der(vet ikke hvordan jeg jør det en gang siden jeg er wow noob ) :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei jeg har headsettet her jeg og er storfornøyd med dem! ;)

7305343[/snapback]

hvordan er det til snakking ?? team speak og sånt ^^

7308515[/snapback]

Bruker de bare til cs ! Og de funker veldig bra! Spilt litt wow og, men har aldri prøvd å snakke me noen der(vet ikke hvordan jeg jør det en gang siden jeg er wow noob ) :thumbup:

7309018[/snapback]

:=) ok det er bra og vite hvordan er det til og stenge ut lyd ifra andre?

altså til og isolere andre lyder vekk ^^ jeg bor et sted der det kjører mye biler utenfår ^^

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...