Ustedalen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har et lite problem. Hver gang jeg laster opp ett bilde til bloggen, får jeg beskjed om at bildet ikke ligger på serveren. Istedenfor å legge seg i /wp-content/uploads så legger den seg bare i wp-content mappa. Noen som har en enkel løsning? Lenke til kommentar
terracon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 jeg lurte på om det var noen som visste om det finns en yr.no plugin, eller om noen kan hjelpe meg litt med det? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg har ikke noe domene fra før og ser Wordpress anbefaler Bluehost.com, noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kanskje litt sent å svare nå, men jeg har brukt Bluehost i nesten et år og har sålangt ikke hadd problemer med de. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvordan fjerner man comments på sider? Driver å styrer å lager en side for noen men jeg finner ingen fornuftig måte å fjernet "Comment are closed." på de forskjellige sidene. Ser det står i wp-comments-post: if ( empty($status->comment_status) ) { do_action('comment_id_not_found', $comment_post_ID); exit; } elseif ( !comments_open($comment_post_ID) ) { do_action('comment_closed', $comment_post_ID); wp_die( __('Sorry, comments are closed for this item.') ); } elseif ( in_array($status->post_status, array('draft', 'pending') ) ) { do_action('comment_on_draft', $comment_post_ID); exit; } elseif ( 'trash' == $status->post_status ) { do_action('comment_on_trash', $comment_post_ID); exit; } else { do_action('pre_comment_on_post', $comment_post_ID); } Er dette noe jeg bare kan fjerne? :S Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Prøv å ta bort: Sorry, comments are closed for this item. Så er det bare å lagre og lukke filen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg fant løsningen for en god stund siden,endret templates-tingene og fjernet comment-delen der og vips så var det borte =) Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Har nå laget min første side i Wordpress og bruker en template. Hvordan endrer jeg hvor man kommer når man trykker på "pagene" i menyen? Jeg skulle ha linket til en ekstern lenke. Fant ut av det. Endret 29. januar 2010 av mikkello Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Noen som vet om en måte å lage bildegalleri med passordbeskyttelse, på en wordpress som ikke krever pålogging? Ønsker at en må ha brukernavn for å få tilgang til bilder.... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Noen som vet om en måte å lage bildegalleri med passordbeskyttelse, på en wordpress som ikke krever pålogging? Ønsker at en må ha brukernavn for å få tilgang til bilder.... WP har innebygget passordbeskyttelse på posts og pages.. Klikk på visibility over Publish knappen. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hei folkens! Jeg skal mekke ett mailingsystem i wordpress løsninga mi. Folk skal kunne registrere seg med en email, og senere vil jeg skrive mail som blir sendt felles til alle som har registrert seg. Har dere noen gode forslag til plugins jeg kan bruke til dette? - Sende mail grensesnitt - Lagre mail i liste plugins (kan forsåvidt skrive ett script selv som lagrer til database eller no, men vet ikke om dette blir riktig løsning?) Takk for svar! Endret 27. august 2010 av - mOtz^ - Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei Tester Worpress for første gang. Men, når jeg logger inn med URl/wp-login.php så kommer det opp en blank side, ikke dashbordet som burde komme opp. Jeg har satt 755 på alle mapper og filer, men det hjalp ikke. Noen som kan hjelpe her? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei Tester Worpress for første gang. Men, når jeg logger inn med URl/wp-login.php så kommer det opp en blank side, ikke dashbordet som burde komme opp. Jeg har satt 755 på alle mapper og filer, men det hjalp ikke. Noen som kan hjelpe her? URL/wp-admin/install.php ? Jeg får ikke oppdatert. Kjører 3.0.1. Alle nye versjoner gir meg "This website can't redirect properly". Funker fint når jeg legger inn 3.0.1 igjen. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hei Tester Worpress for første gang. Men, når jeg logger inn med URl/wp-login.php så kommer det opp en blank side, ikke dashbordet som burde komme opp. Jeg har satt 755 på alle mapper og filer, men det hjalp ikke. Noen som kan hjelpe her? URL/wp-admin/install.php ? Det er kjørt. Det er ved første innlogging at det kommer en blank side. Noen som har en idè? EDIT: La inn versjon 3.0.1 og da virket det... Endret 5. januar 2011 av Slystr Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ahh, denne tråden må jeg bare ha i mine innlegg. Elsker WP. Og nå er 3.1 ute Herlig. Anyways, har et spørsmål. Er det noen som vet om et godt innstikk/funksjonalitet for å kjøre forskjellig språk på samme side på en Wordpress-side? Da også med slik typisk thumbnail-valg for språk, som man ofte ser på sider som har slik funksjonalitet. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ahh, denne tråden må jeg bare ha i mine innlegg. Elsker WP. Og nå er 3.1 ute Herlig. Anyways, har et spørsmål. Er det noen som vet om et godt innstikk/funksjonalitet for å kjøre forskjellig språk på samme side på en Wordpress-side? Da også med slik typisk thumbnail-valg for språk, som man ofte ser på sider som har slik funksjonalitet. De fleste bruker vel et Google Translate script vil jeg tenke meg. Du kan sjekke wordpress.org for plugins Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Takker. Noen som vet om en "premium" slider plugin for WordPress for å vise all slags mulig innhold, inklusive video. ? Lenke til kommentar
boombadila Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Noen som vet hvordan man endrer opplastingsgrensa for galleriet i WP? Hos meg står den på 2 MB. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tror det ligger en innstilling for dette hos webhotellet ditt, ikke lokalt i WP-installasjonen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Noen som vet hvordan man endrer opplastingsgrensa for galleriet i WP? Hos meg står den på 2 MB. http://wordpress.org/support/topic/increase-media-library-upload-file-size-limit#post-1406259 Add this code in .htaccess: php_value upload_max_filesize 20M php_value post_max_size 20M php_value max_execution_time 200 php_value max_input_time 200 You can increase the file upload limit according to your requirement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå