Gå til innhold

fikk virus, norton fant det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som en tommelregel. Ikke bruk Norton, det er tregt og finner som regel ikke en døyt. Last heller ned Spybot search and destroy og kjør det igjennom pcen din og de andre på nettverket. Da skal du nok få røsket ut litt unødvendig rusk.

:)

7295783[/snapback]

Norton er Anti Virus; Spybot osv er AntiSpyWare! La for Ghus skyld Norton få være ifred; hvis du finner det tregt og klumsete kan du erstatte det med et annet AV-program; AVG, Avast!, BitDefender, Pccillin, Panda eller lignende, men Spybot og dens kumpaner (Adaware, Ewido/AVG Antispyware, Windows Defender, SuperAntiSpyware osv) kan aldri erstatte et AV-program.

Qbab har forsåvidt rett i at Norton ikke er (mmm, hvordan formulere seg diplomatisk..) det best fungerende og minst systemhemmende AVprogrammet der ute, og godt kan hives på dynga, men spark inn et annet; AVG og Avast! er fortsatt gratis og mye enklere å bruke.

EDIT: Jeg leser forresten at AVG ikke er så god og robust som den har vært lengre, så da kan jeg anbefale Avira AntiVir i stedet.

Bernt K

Endret av berxter
Lenke til kommentar
Qbab har forsåvidt rett i at Norton ikke er (mmm, hvordan formulere seg diplomatisk..) det best fungerende og minst systemhemmende AVprogrammet der ute, og godt kan hives på dynga, men spark inn et annet;

7296357[/snapback]

OT: Jøss nå ble jeg imponert du kan jo hvis du vil Berxter (altså være diplomatisk, jada det er fredag :tease: )

Men at AVG skulle blitt dårligere har ikke jeg merket noe til, har brukt det nå i lengre tid på alle maskinene hjemme. Vi har til dagsdato ikke hatt virusinfeksjon på noen av maskinene som ikke har blitt "oppdaget" med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...