larrylu Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 noen som har erfaring med det? jeg trenger hejlp til og lage et lite script. hvis noen har erfaring med det? eller vet hvor jeg finner info om det så blir jeg glad mvh larry Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 kunne du gitt litt mer spesifik info om hva det er du trenger? et batch script som kjører noe i ghost? hjelp til å kjøre batch filer (dos kommandoer) i ghost? er det symatec ghost det er snakk om? eller kanskje noe annet program som heter ghost? litt mer info så skal du nok så at du får litt mer hjelp ;-) Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 kunne du gitt litt mer spesifik info om hva det er du trenger? et batch script som kjører noe i ghost? hjelp til å kjøre batch filer (dos kommandoer) i ghost? er det symatec ghost det er snakk om? eller kanskje noe annet program som heter ghost? litt mer info så skal du nok så at du får litt mer hjelp ;-) 7298985[/snapback] symatec ghost ja jeg har laget: d:\ghost82.exe -clone,mode=load,src=d:\ghost.gho,dst=1 -sure -fx men får den letter etter en fil på slutten på 87% :/ jeg har en laptop med 1 disk. så har jeg brennt en oppstartrsbar dvd med nero der win98 bootdisk og imager ligger sammen. skla få ghosteningen til og gå av seg selv. i Autoexec.bat har jeg satt inn d:/ ghost82.exe -clone,mode=load,src=d:\ghost.gho,dst=1 -sure -fx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå