Kasius De'Vias Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Heisann! Jeg har veldig lite greie på skjermer som er ute nå, om hva som er bra, og hva som er dårlig, derfor kommer jeg innom her for å spørre om litt hjelp Skjermen skal hovedsaklig brukes til spilling og foto- og video-redigering, så farger er nokså viktig. Jeg har noen krav til skjermen da. - LCD - 1600x1200px // 1280x1024px funker like bra, vil jeg tro. - 19'' ? // usikker på denne da jeg har hørt at LCD skjermer er litt større enn CRT skjermer, men for meg teller størrelsen en del. - Lav responstid - Gode, "ekte" farger - Høydejustering er ikke så viktig, men burde kunne vippes opp og nedover. Er villig til å legge inn noen kr på denne skjermen, men jo billigere, desto bedre. =] Takker for alle mulige svar! ;] Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Samsung Syncmaster 225BW ser jo veldig kjekk ut. 22" LCD med 1680*1050, dvi, 5 ms og pivot. Tror jeg ville satset på minst 22" eller helst 24" i dagens marked. Og en slik vil jo matche fint med et 8800 gtx. Her er en test. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ta en titt på Samsung SyncMaster 204B du finner test her. Dette er en 20" som smekker bra ifra seg i både spill og annet. Rask og fin i alle oppløsninger. Anbefales! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Angående 225BW: The only flaw that shadows an otherwise excellent monitor is the poor backlight uniformity and bleed that I saw in this sample Den sliter veldig med baklys. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Denne minner om samsung, men har S-IPS panel, litt mere etterslep, men bedre bilde. https://prisguiden.no/product.php?productId=47185 Denne er ett litt billigere alternativ: https://prisguiden.no/product.php?productId=50305 God kontrast, og raskt TN panel. Samme oppløsning som 22" skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå