Gå til innhold

Overeksponert klasserom (unedited)


Eplefe

Anbefalte innlegg

 

(Unnskyld for stort bilde, har ikke PSP på pc'en ><)

Jeg tok bilder av ene venninnen min, så plutselig tullet hun seg med innstillingene i manuell modus, så jeg måtte stille dem inn igjen, etter mye om og men skulle jeg teste om jeg hadde fått dem ned på normalt igjen (altså, de innstillingene jeg pleier å bruke), men ISO'en og lukketiden var litt lengre enn vanlig, så jeg endte opp med et ganske så overeksponert klasserom.

Jeg skal redigere litt på dette bildet og sånn, men hva syntes dere om utgangspunktet?

Definitivt et flaksbilde. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Unnskyld for stort bilde, har ikke PSP på pc'en ><)

Jeg tok bilder av ene venninnen min, så plutselig tullet hun seg med innstillingene i manuell modus, så jeg måtte stille dem inn igjen, etter mye om og men skulle jeg teste om jeg hadde fått dem ned på normalt igjen (altså, de innstillingene jeg pleier å bruke), men ISO'en og lukketiden var litt lengre enn vanlig, så jeg endte opp med et ganske så overeksponert klasserom.

Jeg skal redigere litt på dette bildet og sånn, men hva syntes dere om utgangspunktet?

Definitivt et flaksbilde. :p

7295505[/snapback]

Desverre så likte jeg ikke dettte bildet så godt,syns det ble altfor overeksponert.

Lenke til kommentar
Jeg skal redigere litt på dette bildet og sånn, men hva syntes dere om utgangspunktet?

7295505[/snapback]

Hva vi synes om utgangspunktet? Tja, det virker som om det er enstemmig i at det ikke er så bra. De fleste av oss hadde nok kastet dette bildet med en gang, uten en gang å tenke på å redigere det. Så det kan jo være interessant å se hva du klarer å få ut av dette etter litt redigering... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...