stoolman Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vi oppfordrer alle til å legge inn sin CV i vår karriereprofil. Da har du tilgang til CV-en din via nettet hvor du enn måtte befinne deg (så lenge du har nettilgang), samt at potensielle arbeidsgivere kan finne frem til deg. Vi vet at det er mange flinke folk her på Hardware-forumet, og derfor er mange spennende selskaper interessert i å bruke oss til å finne gode kandidater. Karriereseksjonen med oversikt over ledige IT-stillinger finner du her. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) En annen bra side er LinkedIn. Endret 26. april 2010 av Datasmurfen. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Karriereprofilen fungerer ikke lenger? Har ikke tilgang til å komme meg inn der. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Når jeg trykker på karriereprofil får jeg opp følgende melding: [#404] Sorry, we could not locate the page you are requesting to view. Please click here to return back to the forum's home Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Når jeg trykker på karriereprofil får jeg opp følgende melding: [#404] Sorry, we could not locate the page you are requesting to view. Please click here to return back to the forum's home Får samme melding. Har vært slik lenge. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Er dette noe som skal virke eller er finnes det ikke lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå