addp Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hei Jeg har tenkt å kjøpe ny laptopp som jeg skal bruke til LAN og hardcore gaming! den pcen jeg hadde tenkt å kjøpe er denne (søk på HP DV 6185), jeg syntes den virket veldig grei, men jeg lurte litt på det skjermkortet -"NVIDIA GeForce Go 7200 TurboCache som støtter 256 MB", om det kom til å ødlegge spillegleden. Det jeg satser på er å spille Battlefield 2142 med i alle fall middels grafikk UTEN lagg. Eller hadde det vært lurere av meg å spart videre til denne ? - Tusen takk for svar, mvh Martin Endret 16. november 2006 av addp Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 GO 7200 er nok ikke noe særlig "gaming" skjermkort, spesielt ikke "hardcore gaming".. Du må nok minimum finne en bærbar med 7600 eller X1600 skjermkort for å få noe særlig spilleglede, og helst enda bedre som f.eks 7900 skjermkort. Såvidt jeg selv har funnet ut da jeg har lett mye etter en OK bærbar i det siste (vurderer selv å skifte ut den stasjonære) så må man helst ha minimum ca 15000kr for å få en OK bærbar til spilling. Lenke til kommentar
addp Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 hmm, men den her HP'en har ganske bra utstyr til den prisen. Den spiller BF 2142 med middels grafikk uten problemer og det kaller jeg en ganske god laptopp til under 10.000,- eller?, mens XPS'en er helt insain! hehe, den er jo vill Anyways, jeg er kanskje ikke så hardcore spiller som ordet frehever, men jeg spiller mest DOTA og WoW, så jeg vil tro at den bærebare her passer perfekt til mitt bruk? - Mvh, Martin Lenke til kommentar
Intern Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hmm...7900GTX kjører det meste glatt, og er et ekstremt bra skjermkort (har 2 selv), men tviler på at det er noen vits til bruk på en bærbar. Og man trenger ikke kjøre på 1280x1024 med alt på fullt, for å spille...holder sikkert med 7200'en! Syntes det hørtes bra "nok" ut jeg! Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Denne posten svarer vel på det meste du ville lure på om skjermkort til laptop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå