Aalton Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Heisann Jeg har en bror i nød her, han trenger en driver for S-ata kontrolleren for et ABIT IC7-MAX3 for Windows Vista, noen som vet hvor man kan finne dette? Teksten jeg fikk sees her; Trenger hjelp til å få fatt i sata kontroller driver til mitt hk... ABIT IC7-MAX3 til win Vista.... Ole Marius Aalton Forumadminstrator Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Er vista'n final release eller beta? Silicon Image har en Sil3114 driver til Vista Beta Her Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Det var en final realse, og driveren du linket funket etter hva jeg fikk beksjed om Jeg har sluppet han inn på forumet, så en endelig beskjed kommer nok snart Lenke til kommentar
hjemmemekk Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 nå fikk jeg igang sata kontrolleren. takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei Føler jeg sliter med akkurat samme problemet (med samme HK), men får ikke installert driveren. Det følger med en bruksanvisning med den nevnte driveren, men jeg får det ikke til å stemme. Har klart å installere driveren tror jeg, men meldingen "The device cannot start (code10)" ødelegger litt kan man si. Har prøvd mye rart, men savner fortsatt diskene mine. Hjemmemekk: Hvordan klarte du det? Og er det kanskje noen andre som har noen tips? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Hjemmemekk, min bror er mer eller mindre aldri innom forumet så han vil du neppe få noe svar fra, men jeg kan evnt. se om jeg får snakket med han privat og kommet tilbake til deg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå