Joachimv Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Driver å prøver å lage en kviteringsliste (inn/ut -skjema) for mobiltelefonene våre he på jobben. Vil bruke Excel og VB, har litt erfaring med det tidligere, men finner ikke ut hvordan jeg skal løse dette; Jeg vil ha en UT-knapp og en INN-knapp, og evt en SIGNER-knapp Fylle automatisk inn dato og klokkeslett i en celle, og hoppe automatisk til neste celle under. Dette gjelder også SIGN-knappen, bare at det skal være navn og ikke dato, men den er enkel,bortsett fra å hoppe til neste celle.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Driver å prøver å lage en kviteringsliste (inn/ut -skjema) for mobiltelefonene våre he på jobben. Vil bruke Excel og VB, har litt erfaring med det tidligere, men finner ikke ut hvordan jeg skal løse dette; Jeg vil ha en UT-knapp og en INN-knapp, og evt en SIGNER-knapp Fylle automatisk inn dato og klokkeslett i en celle, og hoppe automatisk til neste celle under. Dette gjelder også SIGN-knappen, bare at det skal være navn og ikke dato, men den er enkel,bortsett fra å hoppe til neste celle.. 7295269[/snapback] har du satt opp hvordan Excel-arket skal være? laste opp? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 en rad med INN og en rad med UT, og evt SIGNATUR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå