bradland Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Må ha ny mobiltelefon. Jeg har følgende krav: 1. Wlan 2. Rask prosessor 3. Qwerty-tastatur 4. Mulighet for å sjekke mail (hotmail og jobbmail) 5. Mulighet til å surfe på nettet tilnærmet like bra som på vanlig pc. Har tidligere hatt Nokia 3230 med Series 60. Har hatt mye moro med Symbian-programmer. 3230 er dog meget treg, dette håper jeg å unngå på min neste mobil. Spørsmålet er om jeg vil droppe Series 60 til fordel for en HTC (disse har vel ikke Symbian?) Hva går jeg glipp av dersom jeg velger bort Series 60 og motsatt? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Heisann! Hva med en HTC TyTN ? Denne har alt du vil ha. HTC/Qtek telefoner kjører Windows Mobile 5, som er et flott OS! -Pixi Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Må ha ny mobiltelefon. Jeg har følgende krav:1. Wlan 2. Rask prosessor 3. Qwerty-tastatur 4. Mulighet for å sjekke mail (hotmail og jobbmail) 5. Mulighet til å surfe på nettet tilnærmet like bra som på vanlig pc. Hvis du kan greie deg med eksternt tastatur og ekstern skjerm når du skal surfe, vil jeg anbefale Nokia N93. Ellers er det alltid ett forhold mellom rask mobil og kort levetid på batteriet. Mobiltelefonprodusentene kan alltids dytte inn en dual-core CPU og en SLI GPU for å få skikkelig sving på hastigheten, men da vil batteriet kanskje holde i 2-3 sekunder av gangen. Derfor er de fleste mobiler ganske trege. Endret 16. november 2006 av DrPhlux Lenke til kommentar
bradland Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Har sett på HTC TyTN, men føler kanskje prisen er litt drøy. Har også sjekket ut Qtek 9100, dette er vel lillebror til HTC TyTN.. Har lest en del negativt om 9100, bl.a at den er treg og at æøå ikk er på egne taster. Stemmer det? HTC telefoner har vel ikke Symbian? Hvilke muligheter har jeg med Windows Mobile 5 fremfor Symbian? Finnes det noe tilsvarende HTC fra Nokia? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har sett på HTC TyTN, men føler kanskje prisen er litt drøy. Har også sjekket ut Qtek 9100, dette er vel lillebror til HTC TyTN.. Har lest en del negativt om 9100, bl.a at den er treg og at æøå ikk er på egne taster. Stemmer det? HTC telefoner har vel ikke Symbian? Hvilke muligheter har jeg med Windows Mobile 5 fremfor Symbian? Finnes det noe tilsvarende HTC fra Nokia? 7295841[/snapback] Hva med E61 ? Ellers anbefaler jeg deg å poste i rette subforum, da får du nok mer svar Lenke til kommentar
bradland Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Har sett på HTC TyTN, men føler kanskje prisen er litt drøy. Har også sjekket ut Qtek 9100, dette er vel lillebror til HTC TyTN.. Har lest en del negativt om 9100, bl.a at den er treg og at æøå ikk er på egne taster. Stemmer det? HTC telefoner har vel ikke Symbian? Hvilke muligheter har jeg med Windows Mobile 5 fremfor Symbian? Finnes det noe tilsvarende HTC fra Nokia? 7295841[/snapback] Hva med E61 ? Ellers anbefaler jeg deg å poste i rette subforum, da får du nok mer svar 7296030[/snapback] Ok, takker. Har lagd en ny tråd under rette sub-forum nå. Noen som har erfaring med E61? Negative og positive? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har tidligere hatt Nokia 3230 med Series 60. Har hatt mye moro med Symbian-programmer.3230 er dog meget treg, dette håper jeg å unngå på min neste mobil. Jeg har en 3230, og jeg merker ikke at min er så treg. jeg installerte et eller annet forrige dag (som jeg ikke er sikker på hva er) Men telefonen ble betydlig raskere! Det heter "Appforce". Hvis noen har peiling på hva dette er, så hadde det vært kjekt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå