^ZeniX^ Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg har nå en gammal og utslitt AMD T-Bird 1Ghz sammen med et MSI K7T Turbo2 hovedkort. Jeg har tenkt på å bestille en XP2000+ fra databutikken.com ettersom det var en av de billigste stedene. Vil denne CPU'en da funke med mitt hovedkort problemfritt? Og støtter hovedkortet XP CPU'en fult ut slik at det ikke blir noen slags form for mangel av full ytelse? Talk to me wisemen :smile: Kan se signatur for speccs.. Lenke til kommentar
milamber Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Har du oppdatert BIOSen på hovedkortet ditt? Hvis du gjør det så kan du faktisk sette inn CPU helt opptil XP2200, så en XP2000 funker fint :smile: Link til hovedkort info + BIOS: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...S-6330%20Ver5.0 PS:Linken er til hovedsiden til MSI og den ligger i Taiwan. Ikke blant de raskeste :razz: Lenke til kommentar
^ZeniX^ Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Ah, oki.. det var den informasjonen jeg ønsket :smile: Danke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå