karasjok Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Når jeg laster filer fra nettet, havner de på skrivebordet. Men jeg kan ikke se de, må finne de manuelt. Bruker 2 skjermer, men det skal ikke ha noe å si. Vet ikke helt hva som har skjedd. Endret 16. november 2006 av karasjok Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kan det være mulig at du rett og slett bare har slått av skrivebordsikonene? høyreklikk på skrivebordet --> ordne ikoner etter --> er "vis skrivebordsikoner" huket av? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 har du prøvd å høyereklikke -> oppdatere? er sånn noen ganger på meg, at det jeg laster ned ikke kommer opp før jeg oppdaterer...Meneh, du har vel reboota osv vil jeg tro? Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) He-he....Det var der feilen lå, ^FMJ. Kom på det når jeg leste svaret ditt, kunne helt vagt huske at jeg hadde krysset den for av. Endret 16. november 2006 av karasjok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå