Knebel Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 En liten demo som viser bl.a. hvordan man oppretter virtuelle minnekort og PS2 - Final Fantasy XII emulert.. Da vet vi ihvertfall at den tittelen fungerer. 7999 to go. http://gizmodo.com/gadgets/home-entertainm...moed-214209.php Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kult. Så du trenger ikke minnekort hvis du skal lage noen nye saves (PS2) på PS3? Er det mulig å kopiere de saves du har på de gamle minnekortene over på HDD også? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 For å kunne bruke gamle saves på PS2 minnekort kan du få kjøpt eit smart adapter som fisker jobben for deg Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 For å kunne bruke gamle saves på PS2 minnekort kan du få kjøpt eit smart adapter som fisker jobben for deg 7295860[/snapback] Jo da, vet jo det. Men det er greiere hvis jeg kan kopiere minnekortet over på HDD og så rydde bort kortet. Og hvis jeg bare trenger adapteren en bare en gang til å kopiere over, så kan jeg spare noen kroner på å låne en. Ikke at det siste punktet er så viktig, adapteren vil vel koste 100-200 kr, så det er ikke allverden. Shit, skrekktanke: Hva skjer med alle saves hvis PS3 bryter sammen? Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Shit, skrekktanke: Hva skjer med alle saves hvis PS3 bryter sammen? 7296007[/snapback] Hmm, kanskje det er mulig å overføre savesene til en USB stikke eller minnebrikke. Eventuelt sende dem til PC'en, hvis PS3 har trådløst nettverkskort innebygd. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Tror jeg kommer til å bruke et minnekort som lagringsenhet. Så kan hardisken å PS3en gå til helvete uten at jeg lider videre av det Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ditto Bromlex. Tar ingen sjanser med savefilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå