habberst Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) hei.. har veldig lyst til å kjøpe et sølv kjede til en jeg liker veldig godt.. vil at det skal være hjerteformet og stå i love you på det... jeg ser helst også at det er i sølv.. noen som vet hvor man kan skaffe dette? jeg har skjekke litt på nettet og i alle lokale gullsmeder... men ingen ser ut til å ha det.. sorry om det er feilpostet men fant ingen som passet bedre enn denne kategorien mvh habbe Endret 16. november 2006 av habberst Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Er dette kjedet til jente eller gutt? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Gå på...eeh...Gullsmeden (tror jeg det heter). Der kan du lage det selv! Ligger i Bergen da, hvis du bor her skal jeg prøve å få sjekket opp hvor det ligger (og om det faktisk heter Gullsmeden). Lenke til kommentar
habberst Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Er dette kjedet til jente eller gutt? 7294960[/snapback] er til jent€e Lenke til kommentar
habberst Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Gå på...eeh...Gullsmeden (tror jeg det heter). Der kan du lage det selv! Ligger i Bergen da, hvis du bor her skal jeg prøve å få sjekket opp hvor det ligger (og om det faktisk heter Gullsmeden). 7295252[/snapback] jeg bor ikke i bergen men i oslo:( Lenke til kommentar
20legend Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hvis butikken har et hjertekjede kan du bare spørre om de kan gravere inn "I love you" for deg.. Pleier ikke være noe problem Lenke til kommentar
habberst Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 hei dette høres sikkert dumt ut men hadde noen kunnet kjøpt å fått det gravert for meg så betaler jeg den som gjør det litt for jobben? 100kr for jobben også ca 400kr for hjerte kjedet meg I love you gravert inn.. ser helst at det er sølv men et ganske stort hjerte ikke overdrevet men mellom stort.. også rundt i formene.. kunne noen klart dette så PM meg. mvh habbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå