Gå til innhold

RÅ PC som skal kjøre spill på 1900*1200 ca 20000k

Anbefalte innlegg

Hey! Ønsker å få satt sammen en konge gamer pc til spilling av blant annet tunge fps spill. Ønsker at pcen er:

1) Rå på ytelse, særlig grafikk! Alle spill skal kjøres i 1900*1200 oppløsning(go crysis)

2) Stabil og forholdsvis stillegående

3) Godt kjølt ned(hvem vet kanskje det blir litt "pingleklokking" på meg om jeg lærer hvordan jeg gjør det :hmm: )

4) Fremtidsretta

Dette er det ferdige oppsettet jeg har kommet frem til!

Gameroppsett Foreløpelig pris: 21060,- for alt på Netshop. Oppdaterer endringer fortløpende.

Er dette oppsettet NICE?

NB!

Jeg har skjerm, tast, mus og høyt.

Om det er behov for ekstra småting som kabler etc, vil jeg gjerne vite om det.

Mvh inthemix

Endret av inthemix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke vits å prute, jeg prøvte meg med pruting på diverse varer som til sammen ble på over 22000 kroner, og eneste netshop kunne gi i avslag var 2% rabatt og fri frakt

7296481[/snapback]

Du sparte jo 440 kroner på varene og fikk fri frakt :thumbup: så litt vits er det jo. Tror man kan hente enda mere om man trykker på de rette knappene.

Lenke til kommentar
den har en ganske god kjøler faktisk...

http://www.komplett.no/k/config.asp?ConfigSystemId=10208

det er et alternativ ;) så kan du jo be om tilbud :)

7297778[/snapback]

Godt over mitt budsjett gitt.

Ingen tilbakemeldinger på om delene til totaloppsettet passer sammen? gameroppsett tenker særlig på kabinettet fra Lian le, er det plass til 1-2 8800gtx? er kjølingen bra nok etc, eller burde jeg for eks gå for det andre jeg linka til?

Frista til 4 gig ram hvis det kan skorte på ytelsen med 2 gig, når jeg skal ha vista så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Trur neppe et 8800gtx kort drar Crysis i 1900*1200 med høg framerate.

Då må du nok ha to kort eller meira!

Da e ikkje vanlig å anbefala pc'a til spill som ligger 5 månda fram i tid... hehe.  ;)

7297965[/snapback]

8800gtx har jo ikke fått vist sitt potensiale enda, men uansett, blir det pes med 1900*1200 blir det SLI, derfor jeg trenger fremtidsretta system, som har plass til 2 SLI gtx brikker. Noen som har comments om oppsettet?

Lenke til kommentar

Sitter og tenker litt her og tror du må kaste i litt mere penger vis du vil oppfylle kravene dine: 2x8800GTX + E6700 koster 17k bare det. Må nok ut med en 30k vis du vil ha Sli + E6700

Og til psu så vil du trenge en 700w vis du har planer om Sli med 8800GTX

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
Sitter og tenker litt her og tror du må kaste i litt mere penger vis du vil oppfylle kravene dine: 2x8800GTX + E6700 koster 17k bare det.  Må nok ut med en 30k vis du vil ha Sli + E6700

Og til psu så vil du trenge en 700w vis du har planer om Sli med 8800GTX

7302340[/snapback]

I oppsettet har jeg en 700w, når det gjelder 2 8800gtx kort er ikke det noe jeg skal kjøpe med det første. Holder i massevis med en foreløpelig!

Ser at Alienware anbefaler 1000 w for sine SLI oppsett, og at de fleste referansepsuene som er godkjent av nvidia ligger over 700w. Noen som vet om 700w er litt snaut? Lurer fortsatt på om Kabinettet mitt vil kunne romme både 1 eller 2 8800gtx?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...