RafiQ Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Heisann. Er en ny bruker her, og er ikke helt kjent med deres metoder her enda, så ikke gå alt for hardt ut mot meg hvis jeg gjør noe feil Bestilte meg nettopp en Creative Zen Vision:M fra komplett.no, da jeg syntes at prisen var flott. Har lenge hatt lyst på ny mp3-spiller, og slo derfor til på deres "tilbud". Men har i tidligere brukerrapporter og diverse tilbakemeldinger og "feedback" lest at det lett oppstår riper på spilleren. Jeg lurer derfor på hvor man kan bestille beskyttelseslim eller noe slikt? Jeg er interessert i å opprettholde den nye "looken" lengst mulig, og det er ikke akkurat mulig med en haug med riper. Setter pris på alle konstruktive svar. MvH RafiQ Lenke til kommentar
Amped Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Sjekk ut ShieldZone: http://www.shieldzone.com/category/mp3_players/ Lenke til kommentar
berxter Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det følger jo med en påsså, hvorvidt den er av lær eller en form for plast har jeg ikke sjekket så nøye, men den ser ut som den er av semsket skinn. Bruker den ikke selv, da skraper og fingermerker hører med og gir tingesten særpreg. Bernt K Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har en Zen Micro Photo. Med denne følger det med en pose (samme som til Zen Vision:M). Det er ikke en ripe i min mp3 spiller. Så jeg vil anbefale deg og teste den før du kjøper noe fra ShieldZone... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå