MadRos Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 har kjøpt meg el gitar og nå trenger jeg en forsterker, vet noen av dere om noe bra, har rundt 600kr Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Du får faktisk forsterkere til under 600 kroner. Men siden du spør etter noe bra, må du nok legge på litt til. For 950 kroner får du en Roland Cube-15 hos Sound1 for tiden. Det er et meget godt tilbud på en anstendig forsterker. (Koster veiledende 1300.) Link. Jeg tør ikke anbefale noe simplere enn det. Kanskje noen andre vet om noe. Geir Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Det er jo alltids mulig å sjekke f.eks. finn.no (eller andre bruktmarkeder). Nå fant ikke jeg noe kurant til den prisen på forsterkerfronten, men det var lagt ut en ganske så fin luftgitar for salg til en hundrelapp under ditt budsjett om du er interressert Endret 16. november 2006 av surbz00r Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 har kjøpt meg el gitar og nå trenger jeg en forsterker, vet noen av dere om noe bra, har rundt 600kr 7294453[/snapback] Sikker på at du ikke mangler en null der Tror det er svært lite av akseptabel kvalitet å oppdrive for under 600, hvis man ser bort i fra slike små som går på 9v batteri. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Her har du en brukt Roland Cube 15 til 600 kr. Du kan krysse fingrene for at den fremdeles er tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå