.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 I desember/januar(alt etter hvor mye penger som må gå til julegaver) kommer jeg til å kjøpe meg en hdtv. Men jeg har ikke helt peilint på hvilke jeg bør gå får så da spør jeg dere hdtv-eiere. Hadde tenkt meg å brukt noe mellom 4-6 tusen kr. bry meg ikke noe særlig om design, men kvalitet er viktig for meg. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg kan trygt anbefalle denne lcd tven. Den passer PERFEKT for xbox360, kvaliteten og bildet er bare utrolig rå. Du kan få kjøpt tven på ditt nærmeste Expert forhandler for kun 5000,- Det eneste jeg kan komme med som er dårlig er att den kunne vært bedre i tv-programmer, men det kan kanskje være fordi jeg har bredbånd-tv.... Det er en modell høyere som er lansert som koster 2000,- mer, men eneste forskellen er att den andre har HDMI som ikke denne har ( How cares? ) Tenk litt på den Endret 16. november 2006 av Iceman22 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Har faktisk vurdert den der men litt rart den koster 5000 når jeg kan få en Grundig 32tommers får samme pris ..eller? :dontgeitit: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Flyttes fra "Spørsmål og svar - Konsoll" til "Hardware > Skjermer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå