Gå til innhold

Gran Turismo HD Classic, Uten innhold?

PeserN

Anbefalte innlegg

Fant en blogg på db.no som skriver om hvordan GTHD kommer til å "revolusjonere" måten vi forholder oss til bilene i bilspillene våre på.

Det virker som om de selger demoen til full pris, for så å få folk til å betale for spillet på nytt i content downloads etterpå.

Er det noen som vet om dette fortsatt stemmer?

Db.no link

1Up link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant en blogg på db.no som skriver om hvordan GTHD kommer til å "revolusjonere" måten vi forholder oss til bilene i bilspillene våre på.

Det virker som om de selger demoen til full pris, for så å få folk til å betale for spillet på nytt i content downloads etterpå.

Er det noen som vet om dette fortsatt stemmer?

Db.no link

1Up link

7294251[/snapback]

Litt av en "revolusjon" isåfall..

Mest kyniske, ubrukelige påfunnet i spillhistorien noensinne må det være.

Hadde derimot vært greit om selve spillet kostet minimalt, for at man så kunne laste ned de bilene, banene etc man ville ha.

hhmm..... nei, det hadde vært for dumt det også egentlig...

hva skjedde med den gode gamle "kjøp et ferdig spill og ferdig med det" ??

Kan ikke se for meg at det her blir tilfelle iallefall. Blir for dumt.

Lenke til kommentar

Full pris? Skulle ikkje prisen vere minimal då? Det stod det i denne artikkelen.

Med tanke på at dette spillet blir en lettvekter hva innhold angår, håper Polyphony Digital å selge det svært billig i butikkene. Butikkprisen skal dekke utgiftene med disken, manualen og boksen, men resten av inntektene håper de å få inn ved hjelp av onlinesalg av biler og slikt.

Eg er ikkje nokon tilhengar av denne betalingsmodellen eg heller, men rett skal vere rett.

Kay

Lenke til kommentar

"Altså vil en komplett samling koste mellom 47500 og 100000 yen. I norsk valuta er dette fra 2600 til 5500 kroner. Nå vil selvfølgelig ikke alle ha ALLE bilene, men til sammenligning hadde Gran Turismo 4 over 700 forskjellige biler. Ingen av disse måtte kjøpes etter man hadde kjøpt spillet."

Fyttirakkern, skal innrømme at jeg har ventet på at utviklere skal ta større nytte av nedlastinger og harddisk plass, men så mye for så lite? Nei takk...

Lenke til kommentar

Det blir nok til at eg kjøper det mest som ein demo. No er eg heldigvis av dei som er lei GT etter å ha fullført om lag 5%, so det er ikkje sikkert prisen totalt blir so forskjellig for meg. Men for dei meir iherdige GT-spelarane kan dette bli ei dyr affære.

Prisen for heile greia er komplett idiotisk.

Kay

Lenke til kommentar
Vel var det ikke her på gamer snakk om to versjoner. En som er nevt her og en mer fullverdig versjon.  :hmm:

7294410[/snapback]

Det som er greia er at GT HD Premium er som prologen til GT4 var. Man får i tillegg med GT HD Classic, som er GT4. Problemet er bare at man da betaler for prologen til GT5 som jo har veldig lite content+GTHD classic som er uten content i det hele tatt "out of the box".

Lenke til kommentar
"Altså vil en komplett samling koste mellom 47500 og 100000 yen. I norsk valuta er dette fra 2600 til 5500 kroner. Nå vil selvfølgelig ikke alle ha ALLE bilene, men til sammenligning hadde Gran Turismo 4 over 700 forskjellige biler. Ingen av disse måtte kjøpes etter man hadde kjøpt spillet."

Fyttirakkern, skal innrømme at jeg har ventet på at utviklere skal ta større nytte av nedlastinger og harddisk plass, men så mye for så lite? Nei takk...

7294348[/snapback]

Et vanlig bilspill har ca. 20 biler, GT4 hadde 670. Har hørt rykter om at noen få biler og baner skal følge med spillet også. Det er ikke uvanlig at man må betale for ekstra objekter i et spill, selv om jeg ikke på noen måte er tilhenger av dette.

Lenke til kommentar

7294348[/snapback]

Et vanlig bilspill har ca. 20 biler, GT4 hadde 670. Har hørt rykter om at noen få biler og baner skal følge med spillet også. Det er ikke uvanlig at man må betale for ekstra objekter i et spill, selv om jeg ikke på noen måte er tilhenger av dette.

7295021[/snapback]

Jaha? Kilde?

Må si det er lenge siden jeg har spilt et bilspill i samme gata som GT-serien som kun har 20 biler.

Men skal også innrømme at jeg ikke har spilt noe annet spill med 670 biler da.... Uansett. Du kan ikke komme her og slenge ut ubruklige påstander, slik som det der.

Lenke til kommentar

7295021[/snapback]

Forza hadde vel over 200 bilar. Ca 10x det du seier. Og eg vil seie at Forza er eit eksepsjonelt bra bil-spel, men eit vanleg spel for det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...