Artistic.Hipster Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Bare jeg som har sittet å lekt meg i PS, regner med å ha den up and running i morgen. Ikke nødvendig å kommentere innhold, siden skal ikke brukes til noe fornuftig Og bildet er ikke ment som en header, men som et slags "ukens bilde" altså skal det være mulig å trykke på det å få opp en stor versjon, og det skal byttes ut med jevne mellomrom. (BTW, planen er å få igang et random image scrips på quoten å ha en rekke quotes liggende i en mappe) Og noen bonus designs som skal gjemme seg rundt på siden (har laget noen knapper jeg skal redigere inn slik at det bare er å trykke på en knapp for å skifte design) 80's Juleversjon(satser på å ha den up and running fra 1. Desember) Endret 15. november 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg føler.. det .. jeg... fiks en link. EDIT: Mye mulig nettverket på skolen bare er tregt. Markerte teksten og det dukket opp tre små ellers usynlige, firkantede bilder. Står at siden er ferdig lastet selvom de ikke vises tho. Endret 16. november 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Syns for så vidt at enern hadde fine farger. Ro ned litt på skyggen bak det feltet til venstre, så blir det bra. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Sett gjerne den vertikale teksten, slik at du leser nedover ikke oppover, og gjerne på høyresiden, jeg mener vel å huske at det er lettere å lese. Jeg ga i allefall opp å lese hva du skrev på siden =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå