terse Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) slikk er saken. kjøpt meg nytt alt. har satt sammen alt og hatt den i 3 uker nå. men siden jeg satte den sammen har jeg en pipe lyd konstant i hedset og høytallere er bare på denne pcen. og den blir borte da jeg avinstallerer lyd kortet. men jeg vil ha ren lyd hva må jeg gjøre? hørte kankje at det kunne være noe med razer musa gikk på samme IRQ for lyden blir sterkere når jeg bruker musa og når jeg dobbelklikker på noe. men kan ikek skifte IRQ på musa heller ikek på Lydkortet begynner og bli frustrert her. eller kan det være en feil i lydkortet som er sitter på hovedkortet?? jeg trenger seriøs hjelp holder på og bli galv av den lyden Endret 15. november 2006 av terse Lenke til kommentar
terse Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 slikk er saken. kjøpt meg nytt alt. har satt sammen alt og hatt den i 3 uker nå. men siden jeg satte den sammen har jeg en pipe lyd konstant i hedset og høytallere er bare på denne pcen. og den blir borte da jeg avinstallerer lyd kortet. men jeg vil ha ren lyd hva må jeg gjøre? hørte kankje at det kunne være noe med razer musa gikk på samme IRQ for lyden blir sterkere når jeg bruker musa og når jeg dobbelklikker på noe. men kan ikek skifte IRQ på musa heller ikek på Lydkortet begynner og bli frustrert her. eller kan det være en feil i lydkortet som er sitter på hovedkortet?? jeg trenger seriøs hjelp holder på og bli galv av den lyden 7294094[/snapback] har nå oppdatert biosen men det fungerer ikke. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 prøv å installer nyeste driver til musa og da. og firmware ( hvis du har copperhead) du kan ikke ha kommet borti noe da? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Asus M2N32-SLI Deluxe stability problems M2N32 SLI Sound issues Mulig du finner noen løsning her....Lykke til. Lenke til kommentar
terse Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 viser seg at det har var feil på hk fra før i helga gikk netværks kortene til dundas sa da får jeg snart et nytt hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå