Madman666 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Trenger hjelp fort. Kjøpte dette rattet i går kveld for å kjøre Need for Speed Hot Pursuit2. Etter installasjon av rattet som gikk greit får jeg beskjed om å gjøre ett eller annet i kontrollpanel-spillkonroller når jeg starter spillet. Der står jo rattet on det står ok bak. Når jeg merker rattet og velger egenskaper har jeg ikke mulighet til å trykke Bruk. Hva er galt?? Hvordan kan jeg fjærne xp driverene, så jeg kan bruke de fra cd-rommen som fulgte med. OBS, rattet bruker usb tilkobling. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Trenger ikke å installere drivere til det rattet i WinXP.Har Pro utgaven sjøl,og bruker ingen drivere,funker som en drøm.Bare plug'n'play Lenke til kommentar
Madman666 Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Takker for svar men det funker ikke. Får denne meldingen når jeg starter NfsHp2: Your controller (360 Modena pro)is not specifically recognized. You may want to check default settings in controller options. Hva gjør jeg med dette???????? Lenke til kommentar
HWE Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Fikk samme meldinga i NFS med mitt Logitech Wingman Formula Force ratt, men det fungerte uten å gjøre endringer i properties på rattet. Du sa ikke om du hadde prøvd om det funket i spillet. Skal bare være å velge kontroller når du kommer inn i spillet. [ Denne Melding var redigert av: hwe på 2002-11-13 20:06 ] Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Bare gå inn på "options" og velg ratt,sett innstillinger og kjør.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå