Lock-Aze Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Som topic sier, så er jeg ute etter en ny mobil, enten kamskjell, skyvetelefon eller klapptelefon. jeg vil ikke ha mobilen "hel" jeg vil heller ikke ha det slik at jeg må "vri" mobilen opp a-la S700i Pris fra 1000-3000 (kan vurdere brukt mobil også) Pris skal ikke inkludere ett abbonemang. Den må ha mp3 spiller og god batteritid. Mulighet for ekstra minnekort er også ett must. (Siden de fleste mobiler ikke leveres med 1gig med minne) Helst en ok skjerm. kamera er ikke ett must. Har egentlig ikke så store krav utover det. Det jeg har sett på er f.eks * Sony Ericsson W300i * Sony Ericsson W710i Dette var bare 2 eksempler som jeg så på fordi de lå i prisklassen og de har mp3 spiller og folk har til dels skrytt av batteritiden. Endret 15. november 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Fikk min Sony Ericsson Z710i igår, og det er nok en telefon jeg vil anbefale. Litt uvant å gå over til SE etter 3 år med LG telefon, men venner med nok fort til det. Batteritiden er jeg litt usikker på, men batteriet trenger vel litt tid på seg før det blir bra når den er ny. Batteritiden på den nå er i hvertfall elendig i forhold til min LG G5400, men har somsagt ikke hatt den mer enn 1 døgn. God skjerm, overraskende god dekning, god radio og MP3 spiller. Byggekvaliteten på den er på nivå med andre SE telefoner, men dårligere enn min forrige LG telefon Endret 16. november 2006 av trondbue Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Vant en W710i i en konkurranse, hadde veldig sansen for den, når du skrur ned lysstyrken litt så varer batteriet lenge. Om du bytter ut øreproppene blir lyden i mp3-spilleren/radioen veldig bra. Satte i mine sony ex71sl-propper og skrudde på megabass, helt utrolig bass, aldri hørt så kraftig bass i en tlf/mp3-spiller før. Batterikapasiteten blir trolig bedre med nyere firmwarer som du selv kan laste ned via gprs eller internett Endret 17. november 2006 av Delavar Lenke til kommentar
mezz Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dette var bare 2 eksempler som jeg så på fordi de lå i prisklassen og de har mp3 spiller og folk har til dels skrytt av batteritiden. 7293905[/snapback] Sjekk ut W850i. Den har jeg prøvd, utrolig fast og fin skyvemekanisme på den. Føles solid. Batteriet er også knall. De to andre du viser til her har jeg ikke spes sansen for, da de virker veldig plastikkaktige og knirker veldig. http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-w850-en.shtml Men koster 500kr mer enn maksprisen din... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Har sett på de fleste mobilene her, også W850i. Klart, den er dødsfet. Så jeg får se hvilken pris jeg greier å få på den. Jeg var også å sjekka ut Z610i. Den så i mine øyne fet ut (bortsett fra den rosa da) Noen som har testa den ut eller ? Som vet hvordan batterikapasiteten og mp3 spilleren er på den ? Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hva med Nokia 6131 ? Har nettopp fått den,og er veldig fornøyd med den.Veldig klar og god skjerm,240x320 TFT. Ikke 3G,men EDGE,GPRS 10,MP3,Radio,Quadband,1.3MP kamera ++. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hva med Nokia 6131 ? Har nettopp fått den,og er veldig fornøyd med den.Veldig klar og god skjerm,240x320 TFT.Ikke 3G,men EDGE,GPRS 10,MP3,Radio,Quadband,1.3MP kamera ++. 7314805[/snapback] Hva hjelper det når den har et drittdårlig batteri" Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Noen som har noen tester til 6131 ? Den ser jo grei ut, har den ett reelt problem med batteriet eller ? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nei, det holder bare veldig dårlig! Maks 8 timer me mp3 lytting f.eks jeg klarer 25timer med min w300i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå