Gå til innhold

Ny mobil. kamskjell/klapp m. god batteritid og mp3

Lock-Aze

Anbefalte innlegg

Som topic sier, så er jeg ute etter en ny mobil, enten kamskjell, skyvetelefon eller klapptelefon.

jeg vil ikke ha mobilen "hel" jeg vil heller ikke ha det slik at jeg må "vri" mobilen opp a-la S700i

Pris fra 1000-3000 (kan vurdere brukt mobil også)

Pris skal ikke inkludere ett abbonemang.

Den må ha mp3 spiller og god batteritid. Mulighet for ekstra minnekort er også ett must. (Siden de fleste mobiler ikke leveres med 1gig med minne)

Helst en ok skjerm.

kamera er ikke ett must.

Har egentlig ikke så store krav utover det. Det jeg har sett på er f.eks

* Sony Ericsson W300i

* Sony Ericsson W710i

Dette var bare 2 eksempler som jeg så på fordi de lå i prisklassen og de har mp3 spiller og folk har til dels skrytt av batteritiden.

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min Sony Ericsson Z710i igår, og det er nok en telefon jeg vil anbefale. Litt uvant å gå over til SE etter 3 år med LG telefon, men venner med nok fort til det. Batteritiden er jeg litt usikker på, men batteriet trenger vel litt tid på seg før det blir bra når den er ny. Batteritiden på den nå er i hvertfall elendig i forhold til min LG G5400, men har somsagt ikke hatt den mer enn 1 døgn. God skjerm, overraskende god dekning, god radio og MP3 spiller. Byggekvaliteten på den er på nivå med andre SE telefoner, men dårligere enn min forrige LG telefon

Endret av trondbue
Lenke til kommentar

Vant en W710i i en konkurranse, hadde veldig sansen for den, når du skrur ned lysstyrken litt så varer batteriet lenge. Om du bytter ut øreproppene blir lyden i mp3-spilleren/radioen veldig bra. Satte i mine sony ex71sl-propper og skrudde på megabass, helt utrolig bass, aldri hørt så kraftig bass i en tlf/mp3-spiller før.

Batterikapasiteten blir trolig bedre med nyere firmwarer som du selv kan laste ned via gprs eller internett :)

Endret av Delavar
Lenke til kommentar

Dette var bare 2 eksempler som jeg så på fordi de lå i prisklassen og de har mp3 spiller og folk har til dels skrytt av batteritiden.

7293905[/snapback]

Sjekk ut W850i. Den har jeg prøvd, utrolig fast og fin skyvemekanisme på den. Føles solid. Batteriet er også knall.

De to andre du viser til her har jeg ikke spes sansen for, da de virker veldig plastikkaktige og knirker veldig.

http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-w850-en.shtml

Men koster 500kr mer enn maksprisen din...

Lenke til kommentar

Har sett på de fleste mobilene her, også W850i. Klart, den er dødsfet. Så jeg får se hvilken pris jeg greier å få på den.

Jeg var også å sjekka ut Z610i. Den så i mine øyne fet ut (bortsett fra den rosa da) Noen som har testa den ut eller ? Som vet hvordan batterikapasiteten og mp3 spilleren er på den ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...