Gå til innhold

Linerider Genialt spill

Gjest Slettet-aNZFa3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Runde linjer? :hmm: Er ikke noe runde linjer der, zoomer bare helt inn når jeg tegner svinger. Kan heller ikke styre kjelken, den kjører 100% av se selv :)

edit: for å lage veldig fine svinger/ramper/linjer eller hva du kaller så kan du lage slik som i den første filmen min. Men det lagger så veldig på pc-en min :/

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Mener de avrundede linjene i starten av filmen.

7531087[/snapback]

Det er helt vanlige linjer, bare lagd ganske jevnt. :thumbup:

Kan laste opp banen her i morgen hvis du vil se nøyere på den :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvis du tegner 2 linjer helt inntil hverandre spretter de sammen som om de er magnetiske, dette er ganske irriterende hvis du tegner noe nært hverandre, så da kan du bare slå det av :)

Lenke til kommentar
Klart. Er bare å trykke på søppelkassen :p

7561290[/snapback]

Skulle det være morsomt.... :tease:

Tenkte på slike baner som er lagret... I stedenfor og slette hele den der undefined.sol filen, så kan du slette en og en bane...

Det blir bare litt irriterende etterhvert, for du kan ikke lagre flere baner... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tror det kommer i v1.4. Er litt irriterende ja, blir fort mange baner når det blir opprettet en ny for hver gang du saver, med samme navn til og med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tror det kommer i v1.4. Er litt irriterende ja, blir fort mange baner når det blir opprettet en ny for hver gang du saver, med samme navn til og med.

7561521[/snapback]

Hvis du mener Zada v1.4 så er den kanselert pga. inXile har kjøpt retighetene til LineRider!

7561731[/snapback]

:wallbash:

Men de filmene er syke altså.. Bare prøv å tegn noe lignende selv, ikke sjangs..<3

7562125[/snapback]

Hvilke filmer? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...