-Jungeldyret Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg får ikke opp den nye versjonen jeg!? Skjermen er bare hvit der det skal komme opp. Klarer å spille det gamle, har det lastet ned også... Hva er galt? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Here you go. Bare å google litt. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som kan lage en guide til hvordan en kan lage baner med inkscape? En lenger tilbake her som kunne det tror jeg Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Les hva som står først!! Det er instruksjoner der, for faen, les dem. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 hva er flagget? 7495406[/snapback] Det er meget hendig. Resten får du finne ut sjæl. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg vet hva flagget er til, men får det ikke til å funke. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg vet hva flagget er til, men får det ikke til å funke. 7495883[/snapback] Juzuz! Give me peace! Don't make me kill another forummisbruker. Trykk på flagget når du kjører gjenom. Etterpå, når du er i redigeringsdelen, kan du trykke på flagget igjen for å starte der du satt flagget. Meget hendig for å se hvor man skal lande eller hvis man ikke gidder å kjøre gjennom hele banen før du kommer til det du skal se. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg ba ikke om hjelp Men, tusen takk for svar anyway! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 1. Trykk "Play" 2. Sett flagget fra deg på ønsket sted, mens fyren din kjører, detter eller ligger stille. 3. Trykk på stoppknappen. 4. Trykk på flagget. 5. Lineridermannen (eller Charlie) vil "starte" fra der du setter flagget i den farten og retningen han var i når det ble satt. Husk: Du må huske at du må være i "tegnemodus" for å kunne trykke på flagget for at han skal starte fra et satt flagg. Og husk på at når han er i kjøremodus og du trykker flagget vil det bli satt et nytt flagg. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Ok, nå skjønte jeg det, takk for svar The Strategy-player / TSP Endret 13. desember 2006 av WhiteDragon Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) http://linerider.ca/2.htm viskelær og superfart ftw! 7418068[/snapback] Bare hos meg denne versjonen ikke funker? Jeg har brukt flere timer på å lage ei bane på dette spillet, og nå funker ikke siden. Forresten, hvorfor får ikke jeg til å lage rette streker? Når jeg gjør sånn lage startstreken, holde høyre musetast, og slippe når jeg har laga en rett strek, så blir bare streken borte. Endret 14. desember 2006 av TeggY Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Så.. hva er magneten til? Har ikke klart å forstå det enda.. Lenke til kommentar
Fekke Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Magneten er til standar på. Dette gjør at nye linjer man lager i nærheten av andre streker "snapper" til et punkt på den andre streken. Når man trykker på magneten skrus dette av.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Råbra spill! Får til litt mer nå, da ble det plutselig mye mer moro. Her en min første bane laget ganske fort: edit: får jo ikke lasta den opp her :/ http://www.sendspace.com/file/84q76i Grei start, eller? Endret 14. desember 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Here you go. Bare å google litt. 7494944[/snapback] Jeg vet jo hvor spillet er, men det kommer ikke opp noe.. Skjermen er bare hvit. Tror ikke jeg mangler noe, for jeg kan spille v.1 Noen som vet om et sted der jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Faen! Skulle liksom lagre den .sol fila med banen, så gikk jeg litt i surr og skrev over feil fil, så den supre banen min forsvant.... xerminx: Her kan du laste ned den nyeste versjonen. edit: Nå er banen borte igjen! Lagra jo den, men når jeg starter spillet på nytt er del borte. Fikk hvertfall tatt en video av den, men den lagger som bare det... http://www.youtube.com/watch?v=Ufsw7fXYBw4 Endret 15. desember 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Her er en video jeg har laget http://www.youtube.com/watch?v=1i_6Jg8HU-Y 7471854[/snapback] Sorry kamerat men du er infisert av spyware som lurer deg til å legge inn mer spyware (den "your computer is infected" meldingen som dukket opp) Anbefaler deg å gjøre det som står her sorry for off-topic 7478890[/snapback] Takk for PM har prøvd mange andre prog. men denne hjalp TUSEN TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Da har jeg laget enda en liten bane, hva syns dere? (Brukte ikke så alt for lang tid på den, var litt for å teste opptaksprogrammet osv) http://youtube.com/watch?v=nm6E37Um2aM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå