Gå til innhold

Linerider Genialt spill

Gjest Slettet-aNZFa3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet er bare så genialt, gleder meg til oppdateringen! Det som forøvrig hadde vært kult hadde vært å tegne mens han kjørte eller datt... :D

Holder forøvrig på å lage en bane (men jeg glemte selvfølgelig å gjøre det på maskinen), valgte å enkelt gjøre det på nettet. Men det tar litt tid før den er oppe på youtube.

Lenke til kommentar
Det er vist funnet en glitch/kode til det "Hvordan man får rette streker!" Jeg kan den. Først tegner dere en start strek! Dermed presser dere Høyere museknapp, dermed tar dere ned til endepunktet der streken skal slutte, der holder dere inne venstre museknapp, dermed mens dere holder, tar dere og aimer til en av retningene litt! mens dere holder, dermed etter dere har aimet litt, slipper dere :) det gjør det mye enklere!

7297284[/snapback]

vil gjerne bumpe dette, er litt viktig for rette streker :D

Lenke til kommentar

Noen har funnet en annen måte på deres offisielle forum:

It is EXTREMELY simple. Without holding and mouse buttons down, press F10 and the follow the same procedure as you would with the right click method. I don't know if this works for macs, but if you have a hotkey to select something off of the window, experiment with it. This trick onnly works in the stanalone version I believe.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...