Bautastein Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Litt prøving og feiling pluss flittig lagring er egentlig alt som skal til. De fleste saltoene er helt tilfeldige. Beste jeg har sett hittil: 7297994[/snapback] den var syk. glem den jeg linket til Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Husker da dette spillet ble spilt på ca 30pcer på rad i et friminutt! En elev spilte det til og med i timen, men læreren syntes det var så tøft at han fikk lov! Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Beste jeg har sett hittil: 7297994[/snapback] Den er jo lagd med updaten, da, som ikke har kommet enda. (Uklart om den vil komme i det hele tatt, skulle ha kommet for en måned siden.) er den beste jeg har sett som er laget med den nåværende versjonen (beta). Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvordan lagrer man? Går det mao ann å lagre snutten, eller lagre, avslutte og begynne pån igjen ved en senere anledning uten å måtte ha pcen på hele tiden Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fikk lyst til å bidra med Falling Sand Game - nok et meningsløst, men bra spill (kanskje man heller burde kalle det en simulator?) 7296462[/snapback] Kva er det du skal i det her spelet? Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du skal ingenting, men er bare gøy å gjøre ting med sand osv som faller. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hmm.. Trådstarter, går du på ÅS vgs? 7296303[/snapback] nei jeg går på Drammen VGS 7296346[/snapback] Wtf, en og en halv mil ifra der hvor jeg bor det ^^ Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Bare her det ikke funker nå? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Gud så lei jeg er det spillet! Florerte en god del på Sande VGS (skulle gått på Åssiden, men gadd rett og slett ikke! Hehe..). Fant kjapt ut hvordan man mekka looper, men må si at jeg savner muligheten til å kunne viske ut! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Se her: Helt i starten ser du at han har blant annet viskelær også... Noen som har peiling på hvordan man får det? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er jo den oppdaterne versjonen, men den har ikke blitt sluppet enda. Noen har dog fått tak i den. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Okey, jeg har lyst på den! Vet dere hva de andre nye ikonene gjør? Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Okey, jeg har lyst på den! Vet dere hva de andre nye ikonene gjør? 7372185[/snapback] Dette kommer i updaten: -Viskelær -Linjer som ikke er fysiske, dvs. at du kan se dem, men han kan ikke kjøre på dem. Så trenger du ikke å tenke så mye på om du skal tegne fra høyre mot venstre eller vica versa hvis du bare skal ha de til pynt osv. Forresten, bare se her Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vet du sånn ca. når denne versjonen vil komme ut? Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vet du sånn ca. når denne versjonen vil komme ut? 7379733[/snapback] Ingen vet. Den har vært annonsert i over en måned nå, så det er usikkert om den kommer i det hele tatt. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg skjønner ikke opplegget med hvilke linjer kjelken kan kjøre på og hvilke den faller gjennom? Er det bare venstre mot høyre eller hva Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Noen her som har noe bra å poste eller? Hvem program bruker man til å filme det? Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Står nok litt om hvordan ta det opp osv på dette forumet.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Åhh har prøvd på å lage loop i 2 timer nå Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg skjønner ikke opplegget med hvilke linjer kjelken kan kjøre på og hvilke den faller gjennom? Er det bare venstre mot høyre eller hva 7381153[/snapback] Tegner du linjer fra venstre mot høyre, lager du gulv, som fyren kan kjøre oppå. Hvis du tegner linjer fra høyre mot venstre, lager du tak, som fyren faller igjennom hvis han kjører oppå, men som du trenger f.eks. i en loop. Noen her som har noe bra å poste eller? Hvem program bruker man til å filme det? 7381283[/snapback] Jeg bruker CamStudio, som fungerer veldig bra og dessuten er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå