Contra Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Har kjøpt en CNet 5port 10/100 switch nå, men synes ikke farten går så mye raskere enn gamle 10-hubben min. Har to maskiner koblet til switchen - skal jeg sette på full duplex på begge nettverkskortene - eller hvordan skal det gjøres? Lenke til kommentar
klure Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Sett auto på alt du, og ha minst mulig protokoller installert. Helst kun TCP/IP. Fil og Printer deling Microsoft klient for nettverk eller.no TCP/IP protokoll Dette er det du bør ha installert for maks hastighet over nettverket... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 15:40, skrev Contra:Har kjøpt en CNet 5port 10/100 switch nå, men synes ikke farten går så mye raskere enn gamle 10-hubben min.Har to maskiner koblet til switchen - skal jeg sette på full duplex på begge nettverkskortene - eller hvordan skal det gjøres? Ja, det kan du prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå